فینال یوروبسکت ۲۰۱۵؛ اسپانیا بر بام بسکتبال اروپا ایستاد

فینال یوروبسکت 2015؛ اسپانیا بر بام بسکتبال اروپا ایستاد

تیم بسکتبال اسپانیا با پیروزی مقابل لیتوانی، قهرمان یوروبسکت ۲۰۱۵ لقب گرفت تا برای سومین بار در چهار دوره‌ی اخیر این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
دو تیم امروز در حضور ۲۷۳۷۲ تماشاچی حاضر در سالن پیر موروی شهر لیل فرانسه مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۸۰ بر ۶۳ اسپانیا پایان یافت.

اسپانیا قهرمان بسکتبال جام ملتهای اروپا 2015

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

اسپانیا این بازی را با قدرت آغاز کرد و از همان ابتدا اختلاف امتیاز قابل توجهی با حریف ایجاد کرد تا کوارتر نخست را با برتری ۱۹ بر ۸ به پایان برساند. دفاع خوب این تیم در این کوارتر یکی از دلایل ترن اورهای متعدد بازیکنان لیتوانی بود. لیتوانی از اواسط کوارتر دوم شرایط بازی را متعادل کرد تا این کوارتر با برتری ۲۵ بر ۲۲ این تیم همراه باشد. افزایش تعداد خطاهای جونس والنچیونس در اوایل کوارتر سوم موجب شد این بازیکن بیشتر دقایق این کوارتر را از روی نیمکت تماشا کند. با خروج والنچیونس، پاو گاسل راحت تر از پیش به کار خود ادامه داد و به تیمش کمک کرد تا این کوارتر را با برتری ۱۹ بر ۱۰ خاتمه دهد. رودی فرناندز از اسپانیا که نسبت به بازی های گذشته عملکرد بهتری داشت، در اوخر کوارتر سوم مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد. کوارتر پایانی نیز با تساوی ۲۰ بر ۲۰ پایان یافت تا بازیکنان اسپانیا جشن قهرمانی را در حضور پادشاه خود و شخصیت هایی معروف همچون رافائل نادال که در سالن حضور داشتند برپا کنند.

پاو گاسل

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید

پاو گاسل در این بازی نیز همچون مسابقه‌ی گذشته درخشان ظاهر شد و در هر دو سمت زمین تاثیرگذار بود. این بازیکن کار خود را با ۲۵ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به اتمام رساند. گاسل در پایان این مسابقات عنوان MVP را به دست آورد.
هایلایت های فینال بسکتبال قهرمانی اروپا بین اسپانیا و لیتوانی را در زیر تماشا کنید:

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    سلام.احمد آقا سایتی برای نشان دادن علائم داوری در بسکتبال سراغ ندارین؟

  2. مجید گفت:

    صربستان یا فرانسه میومد فینال قشنگتر میشد

  3. علیرضا گفت:

    سلام.خطای شارژ چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *