نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در ۲۲ جولای ۲۰۱۶

نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در 22 جولای 2016

مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، امروز، ۲۲ جولای در سالن آزادی تهران آغاز شد. پیروزی ایران، کره جنوبی و چین، از جمله نتایج اولین روز رقابت ها بود.

در یکی از مسابقات امروز تیم بسکتبال جوانان ایران برابر اندونزی قرار گرفت که این بازی را با برتری ۱۰۶ بر ۴۰ به پایان رساند. محمدحسین جعفری در این دیدار ۲۱ امتیاز و ۹ ریباند برای ایران به دست آورد و با تاثیرگذاری ۲۳+، موثرترین بازیکن کشورمان بود.

چین، مدافع عنوان قهرمانی، رودرروی عراق قرار گرفت و توانست با حساب ۹۳ بر ۲۸ حریف خود را از پیش رو بردارد. زی لو از چین در این بازی ۱۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد.

کره جنوبی با برتری مقابل ژاپن، مسابقات را با برد آغاز کرد. این دو تیم در سومین بازی امروز برابر هم قرار گرفتند که کره جنوبی با نتیجه ۹۲ بر ۷۲ ژاپن را شکست داد. مینساک شین از کره با ۲۴ امتیاز، تنها بازیکن میدان بود که از مرز ۲۰ امتیاز گذشت. او ۱۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز کسب کرد.

نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در ۲۲ جولای ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

لبنان ۹۷ ۳۷ قزاقستان
چین ۹۳ ۲۸ عراق
کره جنوبی ۹۲ ۷۲ ژاپن
تایلند ۹۳ ۱۰۰ هند
ایران ۱۰۶ ۴۰ اندونزی
چین تایپه ۸۸ ۷۴ فیلیپین

تیم بسکتبال جوانان ایران در دومین بازی خود در این رقابت ها، فردا به مصاف قزاقستان می رود. (برنامه مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۶)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.