پایان قرارداد دوین وید با برند جردن

کفش بسکتبال دوین وید

دوین وید دیگر لباس ها و کفش های برند جردن را نخواهد پوشید.
گارد تیم میامی هیت روز سه شنبه گفت راه او از برند بسکتبالی Jordan جدا شده است.قرارداد این بازیکن در پایان ماه سپتامبر با این مارک تجاری به پایان رسید و دو طرف تصمیم گرفتند همکاری خود را ادامه ندهند.
وید در این باره گفت:”۹ سال باورنکردنی را با برندهای Converse و Jordan گذرانده است.”
Wade در سال ۲۰۰۹ از تبلیغات مارک Converse به تبلیغات برای برند Jordan تغییر رویه داد.البته همه محصولات این دو مارک به کمپانی نایک تعلق دارد و توسط این شرکت تولید می شود.
وید که همیشه تا این روز مایکل جردن را به عنوان الگوی تجاری خود قرار داده است،روز سه شنبه گفت:”برای من افتخاری بود که نماینده محبوب ترین بازیکن کل دوران بسکتبال و مارک تجاری او باشم.”
وید اعلام نکرده است که به عنوان قهرمان فصل گذشته NBA در این فصل محصولات کدام شرکت را تبلیغ می کند؛اما طبق شواهد این بازیکن در فصل جدید NBA کفش بسکتبال و لباس های ورزشی شرکت چینی Li-Ning را خواهد پوشید.این شرکت چینی قبلا نیز با بازیکنانی مثل کوین گارنت،شین بتیر و ایوان ترنر قرارداد همکاری بسته است.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. mohammad گفت:

    ببخشید میدونید قیمت این کفش چه قدر است؟

  2. hamed گفت:

    foroshgah baharak to pasage estanbol dare

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *