آتلانتا هاوکس به مرحله‌ی دوم پلی آف NBA در سال ۲۰۱۶ راه یافت

آتلانتا هاوکس به مرحله‌ی دوم پلی آف NBA در سال 2016 راه یافت

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با کسب چهارمین پیروزی مقابل بوستون سلتیکس، به مرحله‌ی دوم پلی آف NBA در سال ۲۰۱۶ راه یافت.

آتلانتا امروز میهمان بوستون بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۲ حریف خود را مغلوب کند. پاول میلسپ با ۱۷ امتیاز، یکی از شش بازیکن هاوکس بود که امتیازات خود در این دیدار را دورقمی کرد. این بازیکن ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات نیز به دست آورد. بازیکنان بوستون در این مسابقه تنها ۳۶٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. جی کراودر از بوستون در آغاز کوارتر سوم این مسابقه ۴ خطائه شد و در ادامه بازی را با احتیاط دنبال می کرد تا اینکه در ۳ دقیقه مانده به پایان بازی با انجام ششمین خطا مجبور به ترک زمین شد.

آتلانتا با کسب این برد، سری را با برتری ۴ بر ۲ به اتمام رساند و حریف کلیولند کولیرز در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد. نخستین بازی آتلانتا و کلیولند، دوشنبه شب به میزبانی کلیولند برگزار خواهد شد. از سال ۱۹۵۸، این نخستین بار است که هاوکس در مرحله‌ی پلی آف بوستون را حذف می کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.