آغاز مرحله‌ی حذفی لیگ برتر بسکتبال ایران در فصل ۹۴-۹۵

آغاز مرحله‌ی حذفی لیگ برتر بسکتبال ایران در فصل 94-95

مرحله‌ی حذفی لیگ برتر بسکتبال ایران از امروز، ۱۰ اسفند، با انجام چهار مسابقه آغاز شد. در نخستین روز مرحله پلی آف، دو تیم به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.

در نخستین بازی امروز شهرداری تبریز پذیرای پتروشیمی بندر امام بود که با نتیجه‌ی ۶۹ بر ۹۶ مغلوب حریف خود شد. چهار بازیکن پتروشیمی در این دیدار امتیازات خود را دورقمی کردند. پتروشیمی بندر امام که هر سه بازی فصل عادی خود مقابل شهرداری را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با کسب این پیروزی و با احتساب بازی های فصل عادی، سری را با برتری ۴ بر ۰ به اتمام رساند و راهی مرحله‌ی نیمه نهایی شد. پتروشیمی برای شناخت حریف خود در نیمه نهایی باید منتظر پایان سری بازی های دانشگاه آزاد و شهرداری اراک باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی میزبان شهرداری اراک بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۷۶ بر ۷۱ حریف خود را شکست دهد. صمد نیکخواه بهرامی که پس از پایان کارش در لیگ بسکتبال چین به دانشگاه آزاد پبوسته است، در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. دانشگاه آزاد علی رغم این پیروزی راه سختی برای صعود به نیمه نهایی دارد؛ این تیم هر سه بازی فصل عادی خود را به شهرداری اراک واگذار کرده است و نتیجه سری هم اکنون ۳ بر ۱ به سود شهرداری است.

شهرداری گرگان در سالن امام خمینی میزبان پالایش نفت آبادان بود که بازی را با حساب ۷۴ بر ۷۹ به حریف خود واگذار کرد. میان پوپویچ از پالایش نفت با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. پالایش نفت با کسب این پیروزی و با در نظر گرفتن بازی های فصل عادی، ۳ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد و برای رسیدن به نیمه نهایی، تنها به یک پیروزی دیگر نیاز دارد.

ثامن در مشهد پذیرای شیمیدر بود و بازی را با نتیجه‌ی ۶۴ بر ۶۵ به حریف خود واگذار کرد. با رقم خوردن این نتیجه، شیمیدر سری را با حساب ۴ بر ۰ به سود خود خاتمه داد و در نیمه نهایی مقابل برنده سری شهرداری گرگان و پالایش نفت قرار خواهد گرفت.

مرحله‌ی حذفی لیگ برتر بسکتبال روز پنجشنبه، ۱۳ اسفند، پیگیری خواهد شد.

منبع عکس: ایسنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. سینا گفت:

    آقا احمد اگه میشه آخر هر پست تاریخ برگذاری بازی های بعدی رو هم بنویسید. ممنون.

    • متاسفانه فدراسیون بسکتبال زمانبندی کامل بازی ها رو ارائه نکرده و زمان بازی های آینده، با تاخیر روی سایت فدراسیون قرار می گیره.
      البته اگه بازی ها طبق روال قبلی باشه، روزای دوشنبه و پنجشنبه برگزار میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *