آغاز فعالیت انجمن بسکتبال نویس

آغاز فعالیت انجمن بسکتبال نویس

بیش از ۲ سال از آغاز فعالیت وبلاگ بسکتبال نویس می گذرد. در این مدت سعی کرده ام در حد توان و وقتم، به اخبار، نتایج و رویدادهای بسکتبالی بپردازم و علاقه‌مندی هایم در این مورد را با شما به اشتراک بگذارم.
آنچه مسلم است اینکه به دلیل مسائل مختلف، تنها می توانم بخش کوچکی از آنچه در دنیای بسکتبال می گذرد را در وبلاگ مطرح کنم و گاهی مطالبی که ارزش نوشتن دارند را از دست می دهم. علاوه بر آن فعالیت مخاطبین بسکتبال نویس در قسمت نظرات وبلاگ، نشان از علاقه‌ی آنها به بحث و گفتگو دارد؛ بحث هایی که گاهی چندان ارتباطی به موضوع مطلب اصلی ندارد. به همین دلیل و پس از مشاهده‌ی نتایج نظرسنجی در مورد راه اندازی انجمن، تصمیم گرفتم انجمن بسکتبال نویس را راه اندازی کنم تا دانسته هایمان را در آن به اشتراک بگذاریم.
تمرکز اصلی ما در انجمن بر روی ورزش بسکتبال خواهد بود، اما کاربران می توانند در قسمت سایر ورزش ها به ورزش های دیگر نیز بپردازند.
قبل از آغاز فعالیت در انجمن بسکتبال نویس، به نکات زیر توجه کنید:
– لطفا قبل از ثبت نام در انجمن، قوانین انجمن را مطالعه کنید و پس از آن، فعالیت خود را آغاز کنید. احتمالا یکی از سخت ترین کارها برای کاربران اینترنت، مطالعه ی قوانین سایت های مختلف است! با توجه به این موضوع، سعی کرده ام قوانین را به صورت کوتاه بیان کنم تا وقت زیادی از شما گرفته نشود. خواندن قوانین از بروز بسیاری از مشکلات احتمالی در آینده پیشگیری می کند.
– چنانچه با نحوه‌ی استفاده از انجمن آشنایی ندارید، به بخش راهنما مراجعه کنید. موارد مختلف به طور کامل در این بخش آموزش داده شده است.
– مسلما انجمن در ابتدای راه اندازی، کمبودها و کاستی هایی خواهد داشت. با مراجعه به این تاپیک و ارائه‌ی نظرات خود، به بهبود انجمن کمک کنید.

ورود به انجمن بسکتبال نویس

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۹ پاسخ

  1. امیرحسین گفت:

    merci admin

  2. آذرخش گفت:

    هوووم،
    خوبه!

  3. pierce گفت:

    حامد اصلی . . . .وقت ثبت نام بنویس معرف ات من بودم 😀

  4. pierce گفت:

    تو قسمت معرف خواهشا بنویس pierce

  5. mo23 گفت:

    سلام. لطفا در مورد افزایش قد در بسکتبال مطلب بزارید من متولد هشتادم و قدم صدو هفتادوهشته اما پدر و مارم صدوهشتاد و صدوشصته می خوام به دومتر برسم کمکم کنید

    • آذرخش گفت:

      عزیز این طور که من متوجه شدم شما سیزده سالته.
      من هم، هم قد شما بودم تو این سن و الان که رشدم متوقف شده ۱۹۰ هستم. فکر می کنم بشه با مشورت متخصص ها(تغذیه، غدد و …) قدت رو به دو متر برسونی.

    • admin گفت:

      دوست عزیز قد فاکتوری هست که بیشتر به عوامل ژتی و ارثی و تا حدی تغذیه بستگی داره و نمیشه به صورت دستی باعث افزایش اون شد.
      کاری که شما می تونید بکنید اینه که تغذیه مناسب داشته باشید. برای راهنمایی این مطلب رو بخونید. همچنین تا زمانی که قدتون در حال بلند شدن هست، از انجام تمرینات بدنسازی سنگین اجتناب کنید.

  6. حامد اصلی گفت:

    ببخشید من ثبت نام کردم ولی لینک فعال سازی برام نیومد. ولی تونستم با همون یوزر و پسووردی که ثبت نام کردم وارد سیستم بشم ولی گویا امکان فرستادن پست جدید و ویرایش و ازین جور حرفا ندارم درسته؟ پیگیری کنید لطفا

  7. جواد گفت:

    سلام عضو در انجمن را ارور می دهد

  8. hidden گفت:

    Mo23 داداش اگه بدنت نتونه بیش یه حدی رشد نمیکنه.
    تمرین هم نمیتونه ۱۸۰ رو بکنه ۲۰۰ مگه اینکه معجزه بشه

  9. pierce گفت:

    من الان ۲۴ سالمه و پارسال ۱۸۸ بودم ولی امسال ۱۹۰ شدم . . .با اینکه ۲۴ سالم هستش عجیبه . . . به ژنتیک ربط داره

  10. mo گفت:

    اقای شریفی من تمرین های پرشی که نوشته بودید رو انجام دادم فقط دو و سه سانت به پرشم اضافه شد میشه پر محتوا ترش کنید

    • آذرخش گفت:

      درود
      راستش اون تمرین ها می تونه پرش شما رو بیش از این حرفا افزایش بده. مقداری مداومت لازمه و البته یک دوره تمرین و بعد یک دوره ریکاوری. اون وقت جواب میده.تا جایی که من یادمه پرشم ۲۰ سانتی متر بیشتر شد.

  11. hidden گفت:

    Mo23 عزیز.
    من وقتی ۱۴ سالم بود ۱۸۵ سانت بودم. ۱۸ سالگی شدم ۱۹۲٫
    ولی دیگه رشد نکردم.
    درسته توی ۴ سال ۷ سانت رشد کردم.
    ولی قد نهایی تابع ژنتیکه.نه تمرین.البته کاهش وزن هم باعث رشد چند سانتی میشه در سن رشد

  12. mahsa گفت:

    م تقریبا با hidden موافقم….ژنتیک فوق العاده مهمه.اگه ژنشو داشته باشی ، تمرین روت تاثیر داره…از آب و هوا و تغذیه هم نباید غافل شد..
    ناامید نباش..میشه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *