آل جفرسون و استفن کری بهترین بازیکنان NBA در آپریل ۲۰۱۴ لقب گرفتند

آل جفرسون - استفن کری

آل جفرسون از شارلوت بابکتز و استفن کری از گلدن استیت واریورز، بهترین بازیکنان NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که در آپریل ۲۰۱۴ انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.
آل جفرسون با میانگین ۲۴٫۵ امتیاز و ۱۴٫۳ ریباند، در هر دو فاکتور دومین بازیکن برتر کنفرانس شرق بود و به بابکتز برای ثبت رکورد ۷ برد و ۱ باخت که بهترین رکورد لیگ بود کمک کرد. این بازیکن در هر ۸ مسابقه تیمش در این ماه دابل دابل (ریباند-امتیاز) کرد و در پنج مسابقه توانست ۱۵ ریباند یا بیشتر به دست آوَرَد. جفرسون در پیروزی ۹۵ بر ۹۳ تیمش مقابل آتلانتا در ۱۴ آپریل، ۱۱ شوت از ۱۷ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۷ امتیاز و ۱۵ ریباند به ثبت رساند. این دومین ماه متوالی است که آل جفرسون عنوان بهترین بازیکن ماه کنفرانس شرق را به دست آورده است. (دانلود ویدئویی از حرکات جفرسون در آپریل ۲۰۱۴)
استفن کری که در ۸ بازی از ۹ مسابقه تیمش در ماه آپریل حضور داشت، با میانگین ۲۶٫۴ امتیاز (رتبه ۵ کنفرانس)، ۹٫۹ پاس منجر به گل (رتبه ۱ لیگ) و ۲٫۳ توپ ربایی (رتبه ۲ کنفرانس)، به تیمش برای ثبت رکورد ۶ پیروزی و ۳ شکست در مسابقات این ماه کمک کرد. این بازیکن در همه مسابقات امتیازات خود را دو رقمی کرد، در ۴ بازی ۳۰ امتیاز یا بیشتر کسب کرد و یک بازی ۴۰ امتیازی نیز به ثبت رساند. کری در پنج بازی ۱۰ پاس منجر به گل (یا بیشتر) به هم تیمی هایش داد و در پیروزی ۱۳۰ بر ۱۰۲ گلدن استیت مقابل یوتا در روز ششم آپریل، ۱۶ پاس منجر به گل به دست آورد تا رکورد بیشترین اسیست دوران حرفه ای خود در لیگ را تکرار کند. (دانلود ویدئویی از حرکات کری در آپریل ۲۰۱۴)
پاول میلساپ از هاوکس، جواکیم نواح از بولز، دیرک نویتزکی از ماوریکس،مارک گاسل از گریزلیز،لامارکوس الدریج از تریل بلیزرس، دمار دروزن از رپتورز و مارچین گرتات از ویزاردز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن آپریل ۲۰۱۴ ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. آدرخش گفت:

    ام (شنبه) شب ساعت ۱۲ نیمه شب
    بازی گلدن استیت – کلیپرز
    از شبکه kanal + sport با کیفیت hd
    ۱۳ درجه شرقی
    http://www.canalplus.pl/sport-nba_39757
    و البته شبکه sky sport 2
    http://guidatv.sky.it/guidatv/.....2-hd.shtml

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *