توافق آندره ایگودالا با گلدن استیت واریورز برای پیوستن به این تیم

اندره ایگودالا

آندره ایگودالا برای امضای یک قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۴۸ میلیون دلار با گلدن استیت به توافق رسید.
این توافق پس از ان حاصل شد که تیم گلدن استیت با فرستادن Richard Jefferson،Andris Biedrins و Brandon Rush که قرارداد آنها در حال اتمام بود،به تیم یوتا جاز موافقت کرد تا ۲۴ میلیون دلار از سقف حقوق هایی که در این فصل پرداخت می کند بکاهد.این تیم همچنین انتخاب های راند اول خود در درفت سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ را به یوتا جاز خواهد فرستاد.
تیم جاز همچنین تعدادی بازیکن راند دوم درفت از گلدن استیت دریافت خواهد کرد.گلدن استیت نیز Kevin Murphy را که برای فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ یک قرارداد تضمین نشده به مبلغ ۷۸۸ هزار دلار دارد دریافت خواهد کرد.
Bob Myers،مدیر کل گلدن استیت و Rob Pelinka،نماینده ایگودالا،پیش از این به مدت ۶ سال همکار بوده اند و در ۴۸ ساعت گذشته با جدیت کار می کردند تا با خالی کردن سقف دستمزدهای پرداختی گلدن استیت،این معامله را اجرایی کنند.
ایگودالا ۲۹ ساله یکی از بازیکنان آزاد شاخص،در بازار بازیکنان آزاد امسال بود.او فصل گذشته در دنور ناگتز متوسط ۱۳ امتیاز،۵٫۳ ریباند و ۵٫۴ پاس منجر به گل را به ثبت رساند.تیم ساکرامنتو کینگز یک پیشنهاد ۴ ساله به مبلغ ۵۶ میلیون دلار برای استخدام ایگودالا ارائه کرده بود،اما پس از آنکه این بازیکن زمان بیشتری برای تصمیم گیری خواست،پیشنهاد خود را پس گرفت.همچنین تیم دنور نیز پیش از اینکه ایگودالا پیشنهاد گلدن استیت را بپذیرد یک قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۵۲ میلیون دلار به این بازیکن پیشنهاد داده بود.
تیم گلدن استیت یکی از ۵ تیمی بود که با ستاره امسال بازار بازیکنان آزاد یعنی دوایت هاوارد دیدار کرده بود.گلدن استیت حرکات خود برای ساختن ترکیب تیمش را ادامه داد و توافق با ایگودالا،لزوما مانع آنها برای تلاش برای جذب هاوارد نبود.
گلدن استیت پس از توافق با ایگودالا ۲٫۸ میلیون دلار دیگر تا حداکثر مقدار دستمزد قابل پرداخت به بازیکنان فاصله داشت و در صورتی که آنها می توانستند اندرو بوگات را به تیم دیگری انتقال دهند می توانستند قراردادی به هاوارد پیشنهاد دهند که با مبلغ ۱۴ میلیون دلار در سال آغاز می شد.
اگر هاوارد می خواست به گلدن  استیت بیاید،واریورز همچنین می تواست سناریوهایی شامل انتقال بازیکنان و امضای قرارداد های جدید را با لیکرز پیگیری کند.
Jefferson که امسال آخرین سال قراردادش است،در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ مبلغ ۱۱ میلیون دلار دریافت می کند. Biedrins نیز امسال آخرین سال قرارداد خود را سپری می کند و ۹ میلیون دلار خواهد گرفت. Rush نیز امسال ۴ میلیون دلار درآمد خواهد داشت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. محمد درانت گفت:

    در مورد انتقال لبرون به لیکرز شایعاتی وجود داره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *