آندره درامند و استفن کری؛ بهترین بازیکنان هفته اول فصل ۲۰۱۵-۱۶ ان بی ای

آندره درامند از دیترویت پیستونز و استفن کری از گلدن استیت واریورز برای بازی هایی که از ۲۷ اکتبر تا ۱ نوامبر انجام دادند، بهترین بازیکنان کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

آندره درامند و استفن کری؛ بهترین بازیکنان هفته اول فصل 2015-16 ان بی ای

آندره درامند در هر سه بازی هفته دابل دابل امتیاز-ریباند انجام داد و با ثبت میانگین ۱۸٫۷ امتیاز و ۱۶٫۳ ریباند (بهترین میانگین ریباند لیگ)، تیمش را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۰ باخت رهبری کرد. او همچنین متوسط ۲ بلاک شات در هر بازی را به دست آورد. این بازیکن پست سنتر که چهارمین سال حضورش در لیگ را تجربه می کند، هفته را با کسب ۱۸ امتیاز و ۱۹ ریباند در پیروزی ۱۰۶ بر ۹۴ مقابل آتلانتا هاوکس آغاز کرد و با کسب ۲۰ امتیاز و ۲۰ ریباند در بازی برابر بولز که با پیروزی ۹۸ بر ۹۴ پیستونز پایان یافت، هفته را خاتمه داد. از سال ۲۰۰۹ این نخستین بار است که بازیکنی از دیترویت عنوان بهترین بازیکن هفته کنفرانس شرق را کسب می کند.

آندره درامند و استفن کری؛ بهترین بازیکنان هفته اول فصل 2015-16 ان بی ای

استفن کری با ثبت میانگین ۳۹٫۳ امتیاز که بهترین میانگین لیگ بود، گلدن استیت واریورز را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۰ باخت در بازی های این هفته یاری کرد. ام‌وی‌‌پی فصل گذشته در جایگاه هفتم کنفرانس غرب از نظر پاس منجر به گل (۷٫۳) و رده‌ی دوم مشترک کنفرانس غرب از نظر توپ ربایی (۲٫۳۳) قرار گرفت. او ۵۸٫۸ درصد از مجموع شوت ها، ۴۸٫۶ درصد از شوت های سه امتیازی و ۹۵٫۵ درصد از پرتاب هاب پنالتی خود در مسابقات این هفته را وارد سبد کرد. کری بازی های هفته را با کسب ۵۳ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۴ توپ ربایی در بازی برابر نیواورلینز پلیکانز که با برتری ۱۳۴ بر ۱۲۰ گلدن استیت پایان یافت، به اتمام رساند.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
جیمی باتلر و نیکولا میروتیچ از شیکاگو بولز، لبران جیمز و کوین لاو از کلیولند کولیرز، بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، دوین وید از میامی هیت، کار-انتونی تاونز از مینسوتا تیمبرولوز، کوین دورنت و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، جلیل اوکفور از فیلادلفیا سونی سیکسرز، کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز، دمار دروزن از تورنتو رپتورز و رودی گوبرت از یوتا جاز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *