آیزیاه تامس و دیمین لیلارد؛ بهترین بازیکنان هفته NBA

آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس و دیمین لیلارد از پرتلند تریل بلیزرس، برای بازی هایی که از ۲۳ فوریه تا ۱ مارس انجام دادند، به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند.

آیزیاه تامس

آیزیاه تامس به بوستون سلتیکس کمک کرد تا رکورد ۳ برد و ۱ باخت را در بازی های این هفته ثبت کند. پیروزی های بوستون در این هفته از رقابت ها در برابر تیم هایی چون فینیکس سانز و شارلوت هورنتز به دست آمد. تامس در این هفته از رقابت ها میانگین ۲۲ امتیاز (رتبه ۳ شرق) و ۶٫۵ پاس منجر به گل (رتبه ۷ مشترک شرق) را ثبت کرد. این بازیکن در روز ۲۷ فوریه با کسب ۲۸ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد تا تیمش با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۸، هورنتز را مغلوب کند.

دیمین لیلارد

تریل بلیزرس با رهبری لیلارد در مسابقات این هفته رکورد ۳ برد و ۰ باخت را به دست آورد که شامل پیروزی هایی برابر سن آنتوینو و اکلاهما سیتی می شد. لیلارد متوسط ۲۶ امتیاز (رتبه ۳ غرب)، ۵٫۷ پاس منجر به گل و ۴٫۷ ریباند را به دست آورد. این بازیکن هفته را با کسب ۳۱ امتیاز، ۷ پاس منجر به گل و ۴ ریباند در پیروزی ۱۱۰ بر ۹۹ مقابل کینگز در روز ۱ مارس به اتمام رساند.

پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، مایکل کید-گیلکریست و مو ویلیامز از شارلوت هورنتز، استفن کری از گلدن استیت واریورز، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، جرج هیل از ایندیانا پیسرز، کریس پاول و دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، طارق اونز از نیو اورلینز پلیکانز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر و اریک بلدسو از فینیکس سانز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. MONSTER گفت:

    ایزیاه تامس دقیقا اون چیزی بود که سلتیکس نیاز داشت دمش گرم خیلی به سلتیکس کمک کرده از وقتی که اومده

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *