ادای احترام استیپل سنتر و لس آنجلس به کوبی برایانت در آخرین بازی

ادای احترام استیپل سنتر و لس آنجلس به کوبی برایانت در آخرین بازی

چهارشنبه شب که تیم لس آنجلس لیکرز میزبان یوتا جاز است، سالن استیپل سنتر میزبان آخرین بازی کوبی برایانت در NBA خواهد بود. به جرات می توان گفت این مسابقه به یکی از احساسی ترین اتفاقات تاریخ لیکرز و ان بی ای بدل خواهد شد که پایانی بر ۲۰ سال حضور برایانت در لیگ است.
تیم لیکرز به مناسبت آخرین بازی کوبی در ان بی ای، چیز خاصی برای این بازیکن در نظر گرفته است؛ کفپوش سالن استیپل سنتر که برایانت آخرین بازی خود را روی آن انجام خواهد داد به هر دو شماره پیراهن ۲۴ و ۸ که برایانت در دوران حرفه ای خود پوشیده است منقش شده است.
همچنین اعلام شده است ایستگاه متروی Pico که به افتخار Pio Pico (آخرین فرماندار کالیفرنیا در زمانی که این ایالت تحت قوانین مکزیک اداره می شد) به این نام، نام گذاری شده است، موقتا به “ایستگاه کوبی” تغییر نام می دهد.
به گفته‌ی سخنگوی مترو، علائم موقت که نام ایستگاه را به “ایستگاه کوبی” تغییر می دهند، ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه نصب می شوند و نام این ایستگاه مترو، برای یک روز “ایستگاه کوبی” خواهد بود.
این ایستگاه مترو که در بلوار پیکو و خیابان فلاور واقع است، حدود ۲ بلوک با سالن استیپل سنتر فاصله دارد و یکی از ایستگاه های محبوب حمل و نقل برای کسانی است که برای دیدن بازی های لیکرز به استیپل سنتر می آیند.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.