ادای احترام خلاقانه یک مزرعه ذرت در اکلاهاما سیتی به تیم تاندر

مزرعه ذرت

در طول سال گذشته طرفداران تیم بسکتبال اکلاهاما سیتی،با طرح های خلاقانه،علاقه وافر خود به تیم بسکتبال شهرشان را نشان دادند.آنها با کشیدن آرم باشگاه تاندر بر روی اتومبیل هایشان،درست کردن کیک هایی با موضوع باشگاه،تتو کردن آرم های باشگاه بر روی بدنشان و … حمایت خود را از تیم شهرشان اعلام کرده اند.
یک زوج مزرعه دار اهل Chickasha ایالت اکلاهاما،اخیرا در اقدامی جالب طرح بالا را در مزرعه ذرت ۳۵ هکتاری خود پیاده کرده اند.همان طور که مشاهده می کنید در این طرح آرم تیم تاندر و پیراهن شماره ۳۵ این باشگاه که متعلق به کوین دورانت است به چشم می خورد.همچنین در این طرح مارپیچ،گاومیش کوهان دار آمریکایی که نماد خوش شانسی این باشگاه است دیده می شود.
این مزرعه پیش از این نیز برای قدردانی از دو تیم فوتبال دانشگاهی Oklahoma Sooners و Oklahoma State Cowboys،که جزو ۲۵ تیم برتر کشور قرار گرفته بودند،طرح های مشابهی پیاده کرده بود.
امکان بازدید عمومی از مزرعه جری و نانسی ردینگ،در حال حاظر وجود ندارد.اما طرفداران این باشگاه می توانند از روز ۲۸ سپتامبر و ۱۲ روز قبل از اولین بازی پیش فصل تیمشان مقابل هیوستون راکتز،از این مزرعه دیدن کنند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *