احتمال بازنشستگی کوبی برایانت در اروپا

بسکتبال NBA-کوبی برایانت

کوبی برایانت،ستاره ی بسکتبال آمریکا و تیم لس آنجلس لیکرز،اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است احتمال دارد سال های پایانی بسکتبال خود را در اروپا به اتمام برساند.
برایانت به همراه تیم لیکرز ۵ بار قهرمان لیگ NBA شده است.همچنین ۲ بار به عنوان امتیاز آورترین بازیکن لیگ شناخته شده است و یکبار نیز برنده جایزه MVP شده است.این بازیکن سال های شکل گیری بسکتبالش را در اروپا گذرانده است و به دو زبان ایتالیایی و اسپانیایی صحبت می کند.کوبی در حال حاضر به همراه تیم ملی بسکتبال آمریکا،در پی کسب دومین قهرمانی خود در المپیک است.
Bryant در پاسخ به سوال خبرنگار یاهو اسپرت مبنی بر احتمال حضورش در تیم های بسکتبال اروپایی گفت:”این طبیعی است که من این کارو انجام بدم.من در اروپا بزرگ شده ام.”
این بازیکن قصد دارد تا پایان قراردادش که دو سال دیگر از آن باقی مانده است در لیکرز بماند و پس از آن مجددا همه چیز را بررسی کرده و تصمیم گیری کند.این بازیکن که هم اکنون در سطح اول بسکتبال NBA بازی می کند،این ماه وارد ۳۴ سالگی می شود.وقتی جو برایانت (پدر کوبی) در لیگ بسکتبال ایتالیا بازی می کرد،کوبی در دوران کودکی برای چند سال در ایتالیا زندگی کرده است.او از لیگ بسکتبال ایتالیا،خاطراتی چون بازی های تماشایی اسکار اشمیت (Oscar Schmidt) را به یاد دارد.
علاوه بر خاطراتی که کوبی از ایتالیا دارد،جنبه ی مالی قضیه نیز مطرح است که کوبی می تواند محصولات NIKE را در اروپا تبلیغ کند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *