ارسلان کاظمی به دانشگاه اورگان پیوست

ارسلان کاظمی به دانشگاه اورگان پیوست

یک منبع نزدیک،روز یکشنبه به سایت ESPN گفت ارسلان کاظمی در دانشگاه اورگان ثبت نام کرده است و روز دوشنبه با آغاز کلاس های دانشگاه در این دانشگاه حاضر خواهد شد.کاظمی هفته گذشته اعلام کرده بود دانشگاه رایس را ترک می کند.
همچنین ارسلان کاظمی در مصاحبه ای با شبکه FOX 26 انتقالش به این دانشگاه را تایید کرد.کاظمی در این مصاحبه گفت:”تصمیم گرفتم به دانشگاه اورگان بیایم.من فکر می کنم این یک موقعیت برای من بود.من دانشگاه های زیادی را بررسی کردم و فکر می کنم دانشگاه Oregon بهترین موقعیت برای من است.بنابراین تصمیم گرفتم به اینجا بیایم.”
طبق گفته منابع،با انتقال ارسلان کاظمی به این دانشگاه او بلافاصله در ترکیب تیم قرار نمی گیرد؛اما ارسلان این موضوع را به بازی نکردن در کل فصل ترجیح داده است.
ترکیب اصلی تیم اورگان در حال حاضر از ۴ بازیکن که از دانشگاه های دیگر به این تیم پیوسته اند و یک بازیکن بومی دانشگاه تشکیل شده است و مربی این تیم Dana Altman،از ترکیب بازیکنان جدید و بازیکنان اصلی دانشگاه که در سال ۲۰۱۰ به این وارد شده اند استفاده خواهد کرد.
تیم بسکتبال دانشگاه اورگان بازی های فصل گذشته دانشگاه های آمریکا را با ۲۴ برد و ۱۰ باخت به اتمام رساند.این دانشگاه در سال ۱۸۶۸ پایه گذاری شده است و تیم بسکتبال این دانشگاه نیز در سال ۱۹۰۱ تاسیس شده است.تیم بسکتبال اورگان تا پایان فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ در کل دوران تاریخ خود،۱۶۴۰ برد و ۱۲۳۳ باخت به دست آورده است.
ستارگانی چون استیو جانسون و گری پیتون دوران تحصیلی خود را در این دانشگاه گذرانده اند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *