ارسلان کاظمی از ترکیب هیوستن راکتس خط خورد

ارسلان کاظمی از ترکیب هیوستن راکتس خط خورد

تیم هیوستن راکتس روز شنبه ارسلان کاظمی را از ترکیب خود کنار گذاشت.
کاظمی که در اواسط بازی های پیش فصل به ترکیب هیوستن اضافه شده بود، تنها در یک مسابقه برای این تیم به میدان رفت و در آن دیدار ۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۱ توپ ربایی به دست آورد.
تیم راکتس، جاشوا اسمیت، دیگر بازیکنی که در ترکیب این تیم حضور داشت و می توانست به ترکیب این تیم برای فصل عادی اضافه شود، را نیز از ترکیب کنار گداشت و به نظر می رسد فصل عادی را با ۱۴ بازیکن آغاز خواهد کرد.
کاظمی می تواند در روزهای آینده با سایر تیم ها تمرین کند؛ گرچه پیوستنش به یک تیم در لیگ توسعه NBA محتمل تر به نظر می رسد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. BB گفت:

    کاظمی می تواند در روزهای آینده با سایر تیم ها تمرین کند؛ گرچه پیوستنش به یک تیم در لیگ توسعه NBA محتمل تر به نظر می رسد.
    ۱-این جمله یعنی چی؟
    ۲-لیگ توسعه NBA چیست؟

    • همونطور که دوستمون alik هم گفت، دی لیگ (Development League) یا همون لیگ توسعه، تقریبا لیگ دسته ۲ ان بی ای محسوب میشه. این لیگ در حال حاضر ۱۹ تا تیم داره که هر کدوم از ۱۹ تا تیم، به یکی از تیم های NBA تعلق دارند. (۱۱ تیم NBA تیم دی-لیگ ندارن).
      برای اطلاعات بیشتر اینجا رو بخونید.

  2. alik گفت:

    فک کنم دی لیگ منظورشونه یا همون لیگ دسته پایین خودمون

  3. samiee گفت:

    یورو لیگ بهتره یا اون دی لیگ؟؟؟؟

    • arash گفت:

      یورو لیگ خیلی معتبر تر، یه تیم از یورو لیگ مثل فنر باهچه رو دیدیم تو مسابقات پیش فصل در حد یه تیم ضعیف nba بود واقعا حتی سن آنتونیو رو هم برد اگه اشتباه نکنم

    • سطح تیم های مطرح اروپایی از تیم های دی-لیگ بالاتره.
      اما مساله مهم اینه که وارد شدن به NBA از طریق دی-لیگ نسبت به وارد شدن به NBA از طریق بازی در یک تیم اروپایی، راحت تر هست. اسکات های (ارزیاب ها) تیم های ان بی ای، بازیکنان تیم دی-لیگ خودشون رو به طور مستمر تحت نظر دارن و در صورتی که بازیکنی پیشرفت قابل توجهی داشته باشه، در صورت نیاز تیم می تونه وارد NBA بشه. بارها پیش اومده در اواسط فصل، تیم های NBA بازیکنانی از تیم دی لیگ خودشون رو فراخوندن و به اونها در NBA بازی دادن.
      فعلا باید منتظر باشیم ببینیم کاظمی می تونه با یه تیم دی-لیگ یا یه تیم اروپایی قرارداد ببنده یا نه.

  4. سینا میلواکی گفت:

    بحث خوبی پیش کشیده شد. احمد آقا تو چه شرایطی یه تیم یا یه ایالت دیگه میتونه وارد لیگ سطح اول ان بی ای بشه؟ آیا این ۳۰ تیم بصورت انحصاری تا ابد تیمهای تشکیل دهنده این لیگن؟ چطوری تو هفته های پایانی میتونن جلوی باخت عمدی تیمها رو برای آخر شدنشون و بدست آوردن پیک راند بهتر درفت بگیرن درحالیکه هیچ سقوط و صعودی وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *