اریک بلدسو تحت عمل جراحی زانو قرار خواهد گرفت [به‌روزرسانی شد]

اریک بلدسو تحت عمل جراحی زانو قرار خواهد گرفت

تیم فینیکس سانز روز یکشنبه اعلام کرد منیسک زانوی چپ اریک بلدسو پاره شده است و این بازیکن به مدت نامعلوم نمی تواند بازی کند.
به گفته منابع به ESPN، ممکن است بلدسو تا بعد از مسابقه آل استار که در روز ۱۴ فوریه برگزار می شود، نتواند بازی کند. تیم سانز اعلام کرد این بازیکن تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
بلدسو در شکست شنبه شب تیمش مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز، بدون اینکه با بازیکن دیگری برخوردی داشته باشد، مصدوم شد.
گارد تیم فینیکس پیش از این و در فصل ۲۰۱۳-۱۴، دچار پارگی منیسک زانوی راست شده بود؛ مصدومیتی که به عمل جراحی نیاز پیدا کرد و موجب شد این بازیکن ۳۳ بازی آن فصل را از دست بدهد.
مصدومیت اخیر بلدسو درست در زمانی حادث شده است که فینیکس سانز روزهای سختی را پشت سر می گذارد؛ این تیم ۱۵ مسابقه از ۲۰ بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است که موجب شده انها در نیمه پایینی جدول کنفرانس غرب قرار گیرند؛ موضوعی که به گفته منابع باعث تغییر و تحولات در کادر این تیم می شود.
بلدسو در این فصل رقابت ها میانگین ۲۰٫۴ امتیاز را ثبت کرده که بهترین متوسط دوران حرفه ای اوست. او به طور میانگین در هر بازی ۶٫۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورده است.

به‌روزرسانی: بلدسو روز ۲۹ دسامبر تحت عمل جراحی قرار گرفت و ادامه فصل ۲۰۱۵-۱۶ را از دست خواهد داد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *