استفن کری؛ برند هروئین هفته در فیلادلفیا

استفن کری؛ برند هروئین هفته در فیلادلفیا

همزمان با پیشرفت استفن کری و تبدیل شدن این بازیکن به قوی ترین نیروی تهاجمی در لیگ و باارزش ترین بازیکن در چند سال گذشته، او به یکی از فوق ستاره های تاثیرگذار ورزشی نیز تبدیل شده است. قرارداد تبلیغاتی این بازیکن با شرکت هایی همچون Degree، Kaiser Permanente، JBL، Brita، Fanatics، Chase و Under Armour، او را به فروشنده‌ی سیار بدل کرده است که محصولات این شرکت ها را به فروش می رساند. در حالی که امریکایی ها به دیدن چهره‌ی کری بر روی محصولات این شرکت ها عادت کرده اند، احتمالا خود کری هرگز پیش بینی نمی کرد چهره اش روی بسته های مواد مخدر پدیدار شود.
بله، طبق گزارش رئیس پلیس سازمان حمل و نقل جنوب شرق پنسیلوانیا، فروشندگان مواد مخدر منطقه فیلادلفیا، با کیسه های پلاستیکی هروئینی که روی آنها عکس و نام کری چاپ شده بود، دستگیر شدند که کری را به “برند هروئین هفته در فیلادلفیا” تبدیل کرد. این اتفاق در همان هفته ای رخ داد که عکس کری، همسرش و فرزندانش روی مجله‌ی “Parents” که مجله ای برای یاری والدین در انجام وظایفشان به عنوان پدر و مادر است، چاپ شد.
کری اولین فرد مشهوری نیست که فروشندگان مواد برای رونق کارشان از شهرتش استفاده می کنند. مارشان لینچ، بازیکن سابق تیم سیاتل سیهاوکس، پیتون منینگ و چاک موریس، از جمله افرادی هستند که پیش از این، فروشندگان مواد از نام آنها استفاده کرده اند.
کری حتی اولین بازیکن NBA نیست که در شهر فیلادلفیا از نام او برای فروش مواد استفاده می شود. در اکتبر ۲۰۱۲، پلیس Upper Darby اعلام کرد ۱۴۰ بسته هروئین که روی آنها عکس سیاه و سفید و نام “LeBron James” درج شده بود، از یک عمده فروش مواد کشف کرده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.