استفن کری و استیو کر هر کدام ۲۵۰۰۰ دلار جریمه شدند

استفن کری و استیو کر هر کدام 25000 دلار جریمه شدند

لیگ NBA روز جمعه اعلام کرد استفن کری و استیو کر به دلیل رفتارشان در جریان شکست ۱۱۵ بر ۱۰۱ گلدن استیت مقابل کلیولند در بازی ششم فینال NBA، هر کدام ۲۵۰۰۰ دلار جریمه شدند.
کری به دلیل پرتاب کردن محافظ دندان خود به سمت جمعیت در ۴ دقیقه و ۲۲ ثانیه مانده به پایان بازی، با هدف اعتراض به اعلام ششمین خطایش که موجب اخراج او از زمین شد، جریمه شد. محافظ دندان کری به پسر یکی از مالکان خرد کلیولند که در ردیف جلوی کنار زمین نشسته بود، برخورد کرد. کری بعد از این حرکت از او عذرخواهی کرد.
کری به دلیل چند خطایی که در جریان بازی از او اعلام شد عصبانی بود و استیو کر به دلیل اظهاراتش در مورد داوری بازی جریمه شد.
کر بعد از بازی گفت: “او حق داره ناراحت باشه. او MVP لیگه. ۶ تا خطا از کری اعلام شد که ۳ تاش کاملا مسخره و مضحک بود. او در یک صحنه بدون هیچ خطایی توپو از کایری دزدید. در آخرین صحنه هم لبران تمارض کرد. جیسن فیلیپس (داور) هم فریب این تمارض رو خورد. ما داریم در مورد اعلام شدن خطاهایی این چنین سطحی در فینال NBA اون هم از MVP لیگ صحبت می کنیم.”
کر در ادامه گفت: “بزارید رک بگم: ما به خاطر داوری نباختیم. اونا کاملا از ما برتر و مستحق پیروزی بودن. اما سه خطا از این شش خطائی که اعلام شد، از هر بازیکنی اعلام می شد بسیار بی مورد بود. گرفتن خطاها از ام وی پی لیگ بسیار بی جاتر بود.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.