استفن کری قرارداد خود با آندر آرمر را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد

استفن کری قرارداد خود با آندر آرمر را تا سال 2024 تمدید کرد

استفن کری، گارد تیم گلدن استیت واریورز، قرارداد خود با کمپانی محصولات ورزشی آندر آرمر را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد.
مفاد قرارداد جدید اعلام نشده است اما آندر آرمر اعلام کرده است در این قرارداد کری بخشی از سهام این کمپانی را به دست آورده است. اعلام این خبر از سوی کمپانی، باعث افزایش قیمت سهام این شرکت در روز چهارشنبه شد.
دو سال پیش و پس از آنکه شرکت نایکی در ارائه ای قراردادی مشابه آنچه آندر آرمر به کری پیشنهاد داده بود (کمتر از ۴ میلیون دلار برای هر سال)، شکست خورد، آندر آرمر رسما با کری قرارداد امضا کرد؛ قراردادی که با تبدیل شدن کری به یکی از بهترین بازیکنان لیگ، برای آندر آرمر بسیار سودده بود. سال گذشته که کری اول کفش اختصاصی خود یعنی “کری ۱” را در اختیار داشت، برنده جایزه MVP شد و به همراه تیمش عنوان قهرمانی ان بی ای را به دست آورد.
قرارداد بستن با کری برای کمپانی آندر آرمر که با ورودش به این حوزه از سال ۲۰۰۶ تلاش کرده ورزشکاران زیادی را جذب کند، باعث شده این شرکت در بخش کفش طعم موفقیت را بچشد. فروش کفش های این کمپانی در سه ماهه گذشته، ۴۰ درصد رشد داشته است. فروش بالای کفش Curry One یکی از دلایلی است که آندر آرمر در سه ماه توانسته بیشترین فروش تاریخ خود در بخش کفش به مبلغ ۱۵۳ میلیون دلار را تجربه کند.
روز چهارشنبه، کوین پلنک، موسس و مدیرعامل کمپانی آندر آرمر به سهامداران گفت تجارت کفش، ۱۴ درصد از فروش ۳ میلیارد دلاری سال گذشته این کمپانی را به خود اختصاص داده است و پیش بینی می شود ۲۲ درصد از فروش ۷٫۵ میلیارد دلاری کمپانی که برای سال ۲۰۱۷ هدف گذاری شده است را به خود اختصاص دهد.
شرکت Under Armour در اوایل این ماه، با آوردن کری به قاره آسیا رسما کفش “کری ۲” را معرفی کرد. اولین رنگبندی دومین کفش اختصاصی استفن کری، روز ۲۴ اکتبر وارد فروشگاه های ایالات متحده می شود.
کری اولین ورزشکار آندر آرمر نیست که بخشی از سهام این شرکت را به دست آورده است. Tom Brady بازیکن تیم فوتبال آمریکایی نیو انگلند پاتریوتس و Jordan Spieth (گلف بار) که در ماه ژانویه قراردادی ۱۰ ساله با آندر آمر امضا کرد، نیز در این شرکت سهامدارند. این در حالی است که هیچ یک از شرکت های نایکی یا آدیداس، به ورزشکاران تحت قرارداد خود سهامی اختصاص نداده اند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *