استیو کلیفورد و دیو یرگر بهترین مربیان ماه آپریل ۲۰۱۴ شناخته شدند

استیو کلیفورد

استیو کلیفورد از شارلوت بابکتز و دیو یرگر از ممفیس گریزلیز، بهترین مربیان ماه آپریل ۲۰۱۴ ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب شناخته شدند.
استیو کلیفورد تیم بابکتز را برای ثبت ۷ برد و ۱ باخت در مسابقات این ماه رهبری کرد. این بهترین رکورد در میان تیم های لیگ در ماه آپریل بود. سه پیروزی شارلوت در مسابقات این ماه در برابر تیم های ویزاردز، هاوکس و بولز به دست آمد که هر سه به پلی آف راه یافتند. این تیم در سه مسابقه این ماه مقابل حریفان که به وقت اضافه کشیده شد، سه پیروزی به دست آورد. تیم کلیفورد که رکورد ۴۳ برد و ۳۹ باخت را در مسابقات این فصل به ثبت رساند، رتبه هفتم کنفرانس شرق را کسب کرد و با پیروزی در ۳ مسابقه آخر فصل عادی، پا به مرحله پلی آف گذاشته است.

دیو یرگر

گریزلیز با هدایت دیو یرگر در مسابقات این ماه ۶ پیروزی و ۲ شکست به ثبت رساند و رکورد ۴ برد و ۰ باخت در خانه را به دست آورد. این تیم در روز ۹ آپریل میامی هیت را از پیش رو برداشت و پس از آن نیز ۴ برد متوالی کسب کرد تا فصل را با پنج پیروزی پی در پی به اتمام برساند. پیروزی ۹۷ بر ۹۱ مقابل ممفیس در روز ۱۴ آپریل که باعث صعود این تیم به پلی آف شد و همچنین پیروزی ۱۰۶ بر ۱۰۵ مقابل دالاس در وقت اضافه در روز ۱۶ آپریل که باعث ارتقا جایگاه این تیم از رتبه هشتم کنفرانس غرب به رتبه هفتم این کنفرانس شد، از جمله‌ی این پیروزی ها بود.
مربیان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین سرمربیان ماه آپریل ۲۰۱۴ بودند:
مایک بادنهولزر از آتلانتا، تام فیبیدو از شیکاگو، ریک کارلایل از دالاس، مایک وودسن از نیویورک، تری استاتس از پورتلند، دوین کیسی از تورنتو، رندی ویتمن از واشنگتن.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *