انتخاب Terry Stotts به عنوان سرمربی جدید پورتلند

بسکتبال NBA-تری استاتز

تیم پورتلند تریل بلیزرس روز پنج شنبه Terry Stotts را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کرد تا وضعیت آخرین تیم بدون سرمربی این فصل NBA نیز مشخص شود.
استاتز ۵۴ ساله،در دوران سر مربیگری،به عنوان سرمربی تیم های آتلانتا هاوکس و میلواکی باکز رکورد ۱۱۵ برد و ۱۶۸ باخت را به دست آورده است.او پس از پشت سر گذاشتن این دوره ی سرمربیگری نه چندان موفق،۴ فصل گذشته را به عنوان کمک مربی در تیم دالاس موریکس فعالیت کرده است.او در حالی به پورتلند پیوسته است که این تیم در فصل گذشته انتظارات را برآورده نکرد و با بازیکنان خوبی چون لامارکوس آلدریج،نیکولاس باتوم و … نتوانست نتایج خوبی کسب کند.
Neil Olshey مدیر کل باشگاه پورتلند گفت:”تری یکی از مربیان تهاجمی نخبه در NBA هست.او دارای تجربه های زیاد با تیم های مختلفه و یکی از دلایل قهرمانی دالاس در سال ۲۰۱۱،حضور او بود.او درک درستی از چشم انداز آینده تیم داره.”
تری استاتز جایگزین Kaleb Canales شد که پس از اخراج Nate McMillan به طور موقت هدایت تیم را به عهده گرفته بود.Canales در دوران سرمربی گری موقت خود ۸ پیروزی و ۱۵ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده بود.
استاتز و کانالز به عنوان گزینه های اصلی سرمربی گری تیم پرتلند انتخاب شده بودند و در پایان هفته گذشته،در حاشیه المپیک لندن با Paul Allen،مالک باشگاه پورتلند دیدار کرده بودند.کانالز از سال ۲۰۰۵ در تیم پرتلند فعالیت می کند و هنوز مشخص نیست که پس از کنار گذاشته شدن از سرمربی گری این تیم در پرتلند می ماند یا نه؟
استاتز پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی تیم پورتلند گفت:”من از اینکه بخشی از باشگاه بزرگی مثل پرتلند هستم که در شهری زیبا واقع شده و چنین سابقه افتخاراتی دارد،خوشحالم.من مشتاقانه منتظرم تا با Neil و بازیکنانم سخت کار کنم تا به هدف نهایی خود که آوردن جام قهرمانی به پورتلند است،برسیم.”
استاتز قبل از اینکه سرمربی شود،۶ سال در تیم سیاتل سوپرسونیکس و ۴ سال در تیم میلواکی باکز کمک مربی بوده است.
این مربی در دوران بازی خود به عنوان بازیکن بسکتبال در کالج اکلاهاما بازی می کرد و در راند دوم درفت سال ۱۹۸۰ توسط تیم هیوستون راکتز جذب شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *