انتقال برندون جنینگز و ارسان ایلیاسوا از دیترروت به اورلاندو در ازای توبایاس هریس

انتقال برندون جنینگز و ارسان ایلیاسوا از دیترروت به اورلاندو در ازای توبایاس هریس

به گفته منابع لیگ، تیم دیترویت پیستونز روز سه شنبه برندون جنینگز و ارسان ایلیاسوا را در ازای توبایاس هریس از اورلاندو به این تیم منتقل کرد.
هریس فروارد کوچکی با ۵ سال سابقه بازی در لیگ است، در این فصل از رقابت ها میانگین ۱۳٫۷ امتیاز و ۷ ریباند را ثبت کرده است.
هریس در پیامی به ESPN در این مورد گفت: “آماده رفتن به پلی آف هستم.”
دیترویت هم اکنون با رکورد ۲۷ برد و ۲۷ باخت، با اختلاف ۰٫۵ بازی، پشت سر شارلوت هورنتزی قرار دارد که در جایگاه هشتم کنفرانس شرق قرار گرفته است. دیترویت با جذب او سعی کرده شانس خود برای رسیدن به پلی آف برای نخستین بار از سال ۲۰۰۹ را افزایش دهد.
اورلاندو مجیک با توجه به این که الفرید پیتون با درد رو به رشد خود بازی می کند، به دنبال یک گارد راس بود. جنینگز که در بیشتر دوران حرفه ای خود بازیکن شرروع کننده بوده است، می تواند به تقویت عقب زمین اورلاندو کمک کند.
جنینگز که هفتمین فصل حضورش در لیگ را سپری می کند، میانگین ۶٫۸ امتیاز را در ۲۳ بازی که در آنها حضور داشته ثبت کرده است که حدود ۹ امتیاز کمتر از میانگین دوران حرفه ایش است. ایلیاسوا، بازیکن پست ۴ که اولین فصل حضورش در دیترویت را سپری می کرد، در این فصل متوسط ۱۱٫۳ امتیاز و ۵٫۴ ریباند را به دست آورده است.
جنینگز با انتقال به مجیک، بار دیگر به اسکات اسکایلز، سرمربی این تیم می پیوندد. پس از آنکه جنینگز در درفت ۲۰۰۹ به عنوان انتخاب ۱۰ام جذب شد، اسکایلز اولین مربی او در NBA بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. My Dubs گفت:

    پیرو کامنت قبلیم ( تو پست قبلی) در مورد این ترید اینم بد نیست بدونید
    دیترویت به همراه رپتورز و OKC بهترین استارترها رو بین تیمهای لیگ دارن. بدون شک ضعیفترین استارتر موتور سیتی همین ایلیا سلوا بود که ترید شد. اسکایلز مربی سابق باکس بود…
    این ترید در یک نظر برندش دیترویته….ولی از یک طرف درفت استنلی جانسون هم با وجود مارکوس موریس و توبایاس هریس بی معنی میزنه. بهر صورت استن ون گاندی حرکت خوبی زد.
    در ضمن کورنلی لی به شارلوت رفت عوضش بریان رابرتس و پی جی هرستن به ممفیس و دو پیک راند دوم شارلوت هم به ممفیس داده شد
    MKG مصدوم شد تا ته فصل جوردن هم پا پس نمیکشه لی یکی از بهترین شوت زن های سه امتیازی از نظر دقته. ببینیم هیت و پیسرز و سلتیکس و رپتورز چکار میکنن امروز فردا

  2. ehsan گفت:

    یه ترید خیلی خوب برا هر دو تیم،جای خالی هریس هم برا اورلاندو اصلا به چشم نمیاد چون ماریو هزونیا فوق العادست
    یه ترید سه تیمه انجام شد،کانتری لی رفت شارلوت،کریس اندرسون و پیک راند دومی از میامی رفت ممفیس و برایان رابرتس از شارلوت به میامی منتقل شد،خوب شد،گارد نداشتیم
    Let’s Go Heat

  3. ehsan گفت:

    راستی تو این انتقال که گفتم، پی جی هریستون هم به ممفیس منتقل شد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *