انتقال جوال مک‌گی به فیلادلفیا سونی سیکسرز

انتقال جوال مک‌گی به فیلادلفیا سونی سیکسرز

به گفته یک منبع به یاهو اسپرتس، تیم دنور ناگتز برای انتقال جوال مک‌گی و یک انتخاب راند اول درفت خود به فیلادلفیا سونی سیکسرز، با این تیم به توافق رسید.
در جریان این انتقال سیکسرز انتخاب حفاظت شده راند اول درفت ۲۰۱۵ ناگتز را که در اصل متعلق به تاندر است، به دست می آورد و حق امتیاز بسکتبالیست ترک خود، سنک آکیول را به دنور منتقل خواهد کرد.
تیم دنور با دو انتقالی که امروز انجام می دهد، ترید اکسپشنی به مبلغ ۱۸ میلیون دلار برای خود ایجاد می کند.
ناگتز که در حال بازسازی خود است، با انتقال مک‌گی، قرارداد ۱۱٫۳ میلیون دلاری این فصل و ۱۲ میلیون دلاری فصل آینده این بازیکن را به سیکسرز منتقل می کند و هزینه های خود را کاهش می دهد.
جوال مک‌گی که هفتمین فصل حضورش در لیگ را سپری می کند، در مسابقات امسال در هر مسابقه به طور میانگین ۱۱ دقیقه بازی کرده و متوسط ۵٫۲ امتیاز و ۲٫۸ ریباند را به ثبت رسانده است. این بازیکن که در دو فصل اخیر با آسیب دیدگی های مختلف رو به رو شده است، در برنامه های برایان شو، سرمربی ناگتز، نقش چندانی نداشته است.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. cp3viii گفت:

    ادمین جان خسته نباشی همچنین گارنت نیز به مینستوتا پیوست

  2. cp3viii گفت:

    دراگیچ رفت میامی
    جکسون رفت دیترویت

  3. number1 گفت:

    اوه اوه اوه مگه جنگه ایزی توماس رفت بوستون کارتر ویلیامز رفت میلواکی برندون نایت رفت فینیکس کانتر هم رفت اوکلاهاما چه خبره تو nba

  4. سینا میلواکی گفت:

    ادمین سرت شلوغ شد!!!کلی ترنسفر شد امشب عقب موندیا!!!:)

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *