اندرسون وریژائو به گلدن استیت واریرز می پیوندد

اندرسون وریژائو به گلدن استیت واریرز می پیوندد

اندرسون وریژائو، فروارد سابق کلیولند کولیرز روز یکشنبه تایید کرد که به مدافع عنوان قهرمانی، گلدن استیت واریرز می پیوندد.
وریژائو که پس از انتقال به پرتلند تریل بلیزرس، از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد، به Cleveland.com گفت برای امضای قرارداد با واریرز به توافق رسیده است.
وریژائو روز یکشنبه می تواند قرارداد خود را امضا کند و به گفته منابع به ESPN، برای مدت زمان باقی مانده از فصل، حداقل دستمزد بازیکنان باتجربه را دریافت خواهد کرد.
واریرز که با ۴۹ برد و ۵ باخت، بهترین رکورد لیگ را در اختیار دارد، برای به دست آوردن وریژائو که بیش از ۱۱ فصل اول حضورش در لیگ را در کلیولند گذرانده است، با سن آنتونیو اسپرز رقابت کرد.
وریژائوی ۳۳ ساله، در ۳۱ بازی این فصل برای صدرنشین کنفرانس شرق به میدان رفت و میانگین ۲٫۶ امتیاز و ۲٫۹ ریباند را ثبت کرد. این بازیکن ۶ فوت و ۱۰ اینچی برزیلی، در غیاب بازیکنان زمین جلویی واریرز به دلیل مصدومیت، به بلندتر شدن میانگین قدی این تیم کمک خواهد کرد.
گلدن استیت برای باز کردن یک جا در ترکیب خود برای جذب وریژائو، مجبور است یکی از بازیکنان خود را از ترکیب کنار بگذارد. موضوعی که با توجه به ریکاوری فستوس ازیلی از عمل آرتروسکوپی زانو و آسیب دیدگی آشیل اندرو بوگت، حتمی است.
وریژائو روز پنجشنبه پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ، در انتقالی سه تیمه که طی آن چنینگ فرای به کولیرز منتقل شد، به پرتلند فرستاده شد. بلیزرس بلافاصله و علی رغم اینکه پس از پایان این فصل، دو سال و مبلغ ۱۴ میلیون دلار تضمین شده از قرارداد وریژائو باقی مانده بود، از او چشم پوشی کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. mohamad ho3in گفت:

    خوبه وریژائو ولی کاشکی یه بازیکن بهتر و با استعداد تر میگرفت مثل ویگینز

  2. mohamad ho3in گفت:

    یه سوال یه تیم چند تا میتونه تو فصل بازیکن بگیره؟

  3. My Dubs گفت:

    در تکمیل صحبتهای ادمین مبنی بر این خبر..وریورز جیسون تامپسون رو از ترکیبش کنار میذاره. خوش اومدی دی:

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *