ان‌بی‌ای میزبانی All-Star 2017 را از شهر شارلوت گرفت

ان‌بی‌ای میزبانی All-Star 2017 را از شهر شارلوت گرفت

ان‌بی‌ای در مخالفت با قانون HB2 ایالت کرولاینای شمالی که سیاست های ضد تبعیض علیه همجنسگرایان و فراجنسیتی ها را در این ایالت محدود می کند، میزبانی All-Star 2017 را از شهر شارلوت که در این ایالت قرار دارد، گرفت.
لیگ در بیانیه ای اعلام کرد امیدوار است آل استار ۲۰۱۹ در شهر شارلوت برگزار شود.
در این بیانیه آمده است: “از ماه مارس که کرولاینای شمالی قانون HB2 را تصویب کرد و مشکل حمایت های قانونی از جامعه دگرباشان در شارلوت برجسته شد، NBA و تیم شارلوت هورنتز با پشتکار کار کردند تا گفتگوهای سازنده شکل دهند و سعی کردند تغییرات مثبت ایجاد کنند. ارزش های اصلی لیگ ما که مدت ها به آن پایبند بوده ایم، ما را به این گفتگوها رهنمون کرد. این ارزش ها تنها شامل تنوع، شمول بودن، عدالت و احترام به دیگران نیست، بلکه به شنیدن و در نظر گرفتن نقطه نظرات مختلف نیز تاکید دارد.”
“برنامه ریزی هفتگی برای فعالیت های و رویدادهای آل استار، به عنوان تجلیلی از بسکتبال، لیگ ما و ارزش هایی که ما به آنها معتقدیم، در نظر گرفته شده است و یکی از اهداف آن گرد هم اوردن جامعه NBA از بازیکنان فعلی و سابق گرفته تا مقامات تیم ها و لیگ، شرکای تجاری و هوادارن است. می دانیم NBA نمی تواند قانون هر شهر، ایالت و کشوری که در آن فعالیت می کند را تعیین کند، ما باور نداریم با توجه به وضعیتی که به واسطه قانون HB2 ایجاد شده است، بتوانیم جشن های آل استار را با موفقیت در شارلوت برگزار کنیم.”
در این بیانیه آمده است لیگ در هفته های آینده، شهر جایگزین شارلوت برای آل استار ۲۰۱۷ را معرفی خواهد کرد.
به گزارش روز پنجشنبه ورتیکال، شهر نیو اورلینز در میان کاندیداها، پیشتاز به دست آوردن میزبانی All-Star 2017 است. به گفته منابع به ESPN، شهرهای دیگر همچون شیکاگو و نیویورک/بروکلین، از دیگر گزینه ها هستند. ایالت های لوئیزیانا، ایلینوی و نیویورک، هر سه قوانین حفاظتی ضد تبعیض علیه همجنسگرایان و تراجنسیتی ها را با جزئیات خاص، امسال تصویب کرده اند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.