پاتریک اوینگ پیشنهاد مربیگری تیم D-League نیویورک را رد کرد

عکس NBA-پاتریک اوینگ

پاتریک اوینگ بازیکن سابق تیم نیویورک نیکز،پیشنهاد مربیگری تیم D-League (لیگ توسعه NBA) نیویورک نیکز را رد کرد.(دی لیگ را می توان لیگ دسته پایین تر NBA نامید.)
منبع این خبر که یک شخص نزدیک به Ewing است گفت اوینگ به این خاطر این پیشنهاد را رد کرده است چون می خواهد در لیگ NBA بماند.اوینگ ۸ فصل را به عنوان کمک مربی در تیم های واشنگتن ویزاردز،هیوستون راکتز و اورلاندو مجیک گذرانده است.
یک منبع نزدیک به اوینگ گفت این مربی احساس می کند پیشنهاد تیم نیویورک نیکز برای مربیگری تیم دی لیگ خود،کمی تحقیر آمیز است؛زیرا او عملکرد مثبتی در لیگ ان بی ای داشته است.
از آغاز مربیگری اوینگ تا امروز،تیم نیویورک چندین کادر مربیگری مختلف را تجربه کرده است اما هیچگاه اوینگ را به عنوان مربی انتخاب نکرده اند.این در حالی است که این مربی تمایل خود را برای حضور در این تیم اعلام کرده است.
Patrick Ewing در ماه مارس گذشته در مصاحبه ای به ESPN نیویورک گفته بود:”من علاقه مندم در هر عنوان شغلی در نیویورک نیکز باشم.اینجا خانه من است و من هنوز جایگاهم را در آن دارم.من در اینجا بازی کرده ام و با نیویورک،رسانه هایش و هوادارانش آشنا هستم.”
پس از اینکه در ماه می،استن ون گاندی سرمربی تیم اولاندو مجیک از کار اخراج شد،پاتریک اوینگ که به عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت می کرد نیز کار خود را از دست داد.
این مربی مصاحبه هایی برای سرمربیگری تیم های شارلوت بابکتز و پرتلند تریل بلیزرس انجام داد اما نتوانست در آنها موفق شود.اوینگ در کارنامه کاری خود موفقیت هایی مانند کار کردن با سنترهای بزرگ NBA نظیر یائو مینگ و دوایت هاوارد را دارد.البته او اخیرا اعلام کرده است تمایلی به مربیگری بازیکنان پست پنج ندارد و تمایل دارد به عنوان سرمربی یک تیم کار خود را ادامه دهد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *