اپلیکیشن بسکتبال و تناسب اندام دوین وید

اپلیکیشن بسکتبال دوین وید

اپلیکیشن بسکتبال و تناسب اندام دوین وید با نام “Dwyane Wade Driven”،روز دوشنبه یعنی همان روزی که تیمش جشن و تجمع سومین قهرمانی NBA خود در شهر میامی را جشن می گرفت،منتشر شد.این آپ بسکتبال iOS،برنامه ها و ویدئوهای آموزشی سفارشی برای بازیکنان بسکتبال و سایر ورزشکاران ارائه می دهد.
وید به آسوشیتدپرس گفت:”این آپ به مردم نشان می دهد چگونه تمرین کنند.آن دارای روش های مختلف تمرین کردن برای بسکتبال و دیگران است.بسیاری از مردم در خانه تمرین می کنند و به یک سالن ورزشی دسترسی ندارند.بسیاری از مردم مربی تمرین ندارند؛بنابراین داشتن این آپ مثل این است که من مربی اختصاصی بسکتبال و تناسب اندام آنها هستم و به آنها بسیاری از کارهایی که با بدنم و برای بدنم انجام می دهم را نشان خواهد داد.”
این اپلیکیشن ۳٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و از روز دوشنبه برای دانلود در دسترس است.این اپلیکیشن شامل تمرین های بسکتبال و تمرین های روزمره تناسب اندام،به همراه روش هایی است تا کاربرران میزان پیشرفت خود را پیگیری کنند.
ناشر اپلیکیشن Driven قصد دارد بسته های نرم افزاری اضافی نیز برای کاربران منتشر کند تا وقتی که آنها در برنامه اولیه وید استاد شدند یا آن را به اتمام رساندند،این بسته ها را دانلود کنند.
وید در ادامه گفت:”این چیزی است که ما مدت زیادی روی آن کار کرده ایم.ویدئو های آن در اوایل فصل فیلم برداری شده است.این چیزی است که ما برای مدت طولانی درباره آن صحبت کرده ایم و من درباره راه های مختلف انجام آن فکر کرده ام.این آپ حالا خیلی بزرگ و مهم است و هر کسی که آن را روی تلفن خود دارد بهترین روش برای انجام تمرینات بسکتبال و تناسب اندام من را دارد.”
این آخرین حرکت وید برای کسب درآمد است که تخمین زده می شود تقریبا به همان اندازه ای که او از بازی برای میامی هیت در زمین درآمد کسب می کند (۱۷ میلیون دلار) برای او درآمد داشته باشد.وید روز ۱ جولای آمریکا را به قصد چین ترک کرد؛جایی که مقر شرکت Li-Ning (کمپانی کفشی که وید با آن همکاری می کند) در آنجا قرار دارد و چندین جلسه تجاری دیگر در آنجا داشت.
وید در ادامه افزود:”هنگامی که من بازیکن برتر امتیاز آور لیگ و بهترین بازیکن میامی هیت بودم،بسیار مورد ستایش و تایید قرار می گرفتم و حالا این ستایش ها بیش از آن چیزی است که من انجام داده ام.برند من آنقدر بزرگ و پرمشغله است که می تواند باشد و من فقط سعی می کنم آن را بهتر کنم.تمام کاری که من در حال حاضر انجام می دهم این است که برای آینده برنامه ریزی می کنم.نمی دانم می خواهم تا چه مدت دیگر می خواهم یا می توانم بسکتبال بازی کنم،پس در مورد آینده فکر می کنم.”
وید گفت انتظار دارد در طول تابستان تمرین کند،گرچه او به مدتی زمان برای بهبود زانو دردش نیاز دارد.او مطمئن نیست که کی می تواند دوباره بسکتبال بازی کردن را شروع کند اما قصد دارد برای شروع کمپ های تمرینی میامی هیت آماده باشد.
او در پایان گفت:”یک استراحت کوتاه می کنم و سپس می روم که تمرکز بر روی بدنم را دوباره شروع کنم.”
وید این فصل دهمین فصل حضورش در لیگ را به اتمام رساند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. میشه یک پست درباره بریم بسکت بگذارید؟ سرویس ما برای تقویت بسکتبال خیابانی روی استاندارد های سایت فیبا برای المپیک ۲۰۲۰ طراحی شده. شبکه اجتماعی بسکتبالیستا برای پیدا کردن زمین و بازیکن و تشکیل تیم های چهار نفره و ثبت نتیجه مسابقات رسمی و دوستانه است و مسابقات و تمرینات استاندارد داشته باشیم. کانال تلگرام و سایت و اپ اندروید داریم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *