ایران قهرمان بسکتبال کاپ آسیا در سال ۲۰۱۴

ایران قهرمان بسکتبال کاپ آسیا در سال 2014

برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

تیم ملی ایران با پیروزی مقابل چین تایپه در فینال مسابقات بسکتبال کاپ آسیا، عنوان قهرمانی این رقابت ها در سال ۲۰۱۴ را از آنِ خود کرد.
تیم بسکتبال ایران امروز در آخرین بازی خود از رقابت های کاپ آسیا ۲۰۱۴ به مصاف چین تایپه رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه‌ی ۸۹ بر ۷۹ مغلوب کند. تیم ایران با کسب این قهرمانی، از عنوان قهرمانی خود در دوره‌ی گذشته‌ی رقابت ها دفاع کرد؛ ضمن اینکه جواز حضور در بیست و هشتمین دوره‌ی رقابت های قهرمانی آسیا که در سال ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد را نیز به دست آورد.

ایران قهرمان بسکتبال کاپ آسیا در سال 2014

حامد حدادی با کسب ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص ایران در این مسابقه بود. علاوه بر حامد، سه بازیکن دیگر ایران نیز توانستند امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کنند. ارسلان کاظمی نیز توانست ۱۴ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کند. ارسلان با تاثیر گذاری +۲۵، تاثیرگذارترین بازیکن ایران در این مسابقه بود. (آمار بازی)
تیم بسکتبال ایران در حالی در این مسابقه به برتری رسید که در کوارتر نخست، بهنام یخچالی را به دلیل مصدومیت از دست داد. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)

ممت بچیرویچ، سرمربی تیم ایران پس از پایان این مسابقه گفت:” ما امروز دو چیز به دست آوردیم. ما روش های جدید زیادی رو تست کردیم و علاوه بر اون، کنترل امتیازات رو هم در اختیار داشتیم.”
در مسابقه‌ی رده بندی نیز فیلیپین با نتیجه‌ی نزدیک ۸۰ بر ۷۹ چین را مغلوب کرد و در مکان سوم جای گرفت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    تبریک به امید موفقیت در جهان

  2. آذرخش گفت:

    🙂

  3. Drose گفت:

    فکر کنم یه چیزی تو مایه های جام ولایت بود.
    D:

  4. mahsa گفت:

    از جام و قهرمانی ک بگذریم، فقط قیافه بچه هارو ببینید…زبون ارسلان…زبون اوشین…قیافه لاله زاده…
    وای اصن ۱ دنیا خندس!!!
    دمشون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *