برتری ایران مقابل مغولستان در رقابت های بسکتبال بازی های آسیایی ۲۰۱۴

مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون

تیم بسکتبال ایران در دومین مسابقه‌ی خود از مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت های بسکتبال بازی های آسیایی ۲۰۱۴، مقابل مغولستان به برتری رسید.
تیم های ایران و مغولستان امروز در دومین بازی خود در مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت ها به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان توانست با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۶۹ حریف خود را مغلوب کند. کوارترهای اول تا چهارم این بازی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۱۷، ۳۷ بر ۱۶ و ۱۸ بر ۱۶ به سود ایران پایان یافت.
۵ بازیکن ایران در این دیدار امتیازات خود را دو رقمی کردند. محمد جمشیدی با کسب ۲۰ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیم ایران در این مسابقه بود. جمشیدی در این مسابقه ۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. اصغر کاردوست نیز در مدت ۱۲ دقیقه حضورش در زمین، ۱۹ امتیاز و ۷ ریباند کسب کرد.
مهمت بچیرویچ، سرمربی تیم ایران، در این مسابقه نیز همچون بازی روز گذشته برابر ژاپن، به صمد نیکخواه بهرامی استراحت داد. حامد حدادی نیز تنها ۴ دقیقه در زمین حضور داشت.

در یکی دیگر از مسابقات امروز، تیم بسکتبال کره جنوبی برابر فیلیپین قرار گرفت. تیم میزبان در این دیدار موفق شد با نتیجه‌ی نزدیک ۹۷ بر ۹۵، فیلیپین را مغلوب کند. فیلیپینی ها با قبول این شکست، شانس کمی برای راهیابی به نیمه نهایی خواهند داشت.

نتایج رقابت های بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

مغولستان

۱۰۷-۶۹

ایران

کره جنوبی

۹۵-۹۷

فیلیپین

ژاپن

۷۲-۷۹

چین

قطر

۶۵-۵۷

قزاقستان

تیم بسکتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت ها، فردا مقابل چین قرار می گیرد. برای مشاهده‌ی برنامه مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون در مرحله‌ی یک چهارم نهایی اینجا کلیک کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. بلند قامتان بسکتبال و والیبال کشورمون تو آسیا و خاورمیانه حرف اولو میزنن همه تیما باید بترسن از ما همه رو در میکنیم میریم جلو.
    زنده باد ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *