بازیکنان شروع کننده مسابقه آل استار ۲۰۱۶ معرفی شدند

بازیکنان شروع کننده مسابقه آل استار 2016 معرفی شدند

با پایان رای گیری مسابقه آل استار ۲۰۱۶، بازیکنان شروع کننده این مسابقه دیشب معرفی شدند.
کوبی برایانت از لیکرز بیشترین رای در رای گیری آل استار امسال که آخرین بازی All Star دورن حرفه ایش خواهد بود به دست آورد. کوای لئونارد و کایل لوری نیز نسبت به آخرین بازخورد اعلام شده از نتایج رای گیری، جهش قابل توجهی داشتند و در جمع بازیکنان شروع کننده قرار گرفتند.
کوای لئونارد اولین شروع خود در مسابقه آل استار را تجربه خواهد کرد و کایل لوری در زمین تیم خود در شهر تورنتو به میدان خواهد رفت. این دو بازیکن در روزهای پایانی رای گیری خود را به جمع بازیکنان شروع کننده رساندند.
کوبی برایانت در رای گیری امسال ۱٫۹ میلیون رای به دست آورد و برای شرکت در هجدهمین آل استار دوران حرفه ای خود انتخاب شد.
دوین وید از میامی در این مورد گفت: “این آل استار خاصی و ویژه ای خواهد بود چراکه آخرین حضور برایانت هست.”
وید ادامه داد: “من زمان مایکل جردن در لیگ نبودم و شانس اینو نداشتم که جردن رو در زمین ببینم، اما به عنوان یه طرفدار بازی ها رو تماشا می کردم و به نظرم خیلی جذابه که بخشی از این بازی باشی. به همین خاطر آل استار امسال، مسابقه ویژه ای خواهد بود.”
استفن کری از گلدن استیت واریورز با ۱٫۶ میلیون رای در جایگاه دوم رای گیری قرار گرفت. کوین دورنت و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر و کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز، بازیکنانی هستند که در ترکیب شروع کننده تیم غرب قرار خواهند گرفت.
استفن کری سومین مسابقه آل استار متوالی خود را در شهری انجام خواهد داد که پدرش، دل کری، دوران حرفه ای خود را در آنجا به پایان رساند.
کری در این مورد گفت: “این بازی از دو جنبه برای خانواده من تجربه لذت بخشی میشه. من سه سال اونجا زندگی کردم، همسرم اهل اونجاست و تعداد زیادی از اعضای فامیل اونجا هستن که می تونن با ما جشن بگیرن. پس قراره که من از اون لذت ببرم و خیلی مشتاقشم.”
ویدئوی معرفی بازیکنان شروع کننده کنفرانس غرب را در زیر تماشا کنید. (دانلود)

لبران جیمز از کلیولند کولیرز و پاول جرج از ایندیانا پیسرز بازیکنانی هستند که به همراه کارملو انتونی از نیویورک نیکس، ترکیب زمین جلوی تیم شرق را تشکیل می دهند.
دوین وید و کایل لوری نیز گاردهای شروع کننده شرق خواهند بود. لوری که در آخرین آپدیت منتشر شده از نتایج رای گیری ۳۲۰۰۰ رای از کایری ایروینگ عقب بود، در نتایج نهایی این اختلاف را جبران کرد و بالاتر از ایروینگ قرار گرفت.
بازیکنان دخیره مسابقه آل استار در هر کنفرانس با رای سرمربیان همان کنفرانس انتخاب و پنجشنبه آینده معرفی می شوند.
برایانت که پس از پایان فصل بازنشسته خواهد شد، در لیست بازیکنانی که بیشترین حضور در آل استار را تجربه کرده اند، پس از کریم عبدالجبار در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت. کوبی با به دست آوردن ۴ جایزه MVP آل استار، پیشتاز بازیکنان تاریخ لیگ در این زمینه است و با ۲۸۰ امتیازی که در بازی های All-Star کسب کرده است، امتیازآورترین بازیکن تاریخ آل استار است. لبران جیمز با ۲۷۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.
کوبی در طول رای گیری آل استار، از آغاز همواره پیشتاز بود. کوای لئونارد در رای گیری امسال، ۱۴۰۰۰ رای بیشتر از زازا پاچولیا از دالاس موریکس کسب کرد و جایگاه نهایی جلوی زمین کنفرانس غرب را از آن خود کرد. با انتخاب شدن لئونارد، نام این بازیکن به عنوان تنها کسانی که برای آل استار انتخاب شده اند، عنوان ام وی پی فینال را کسب کرده اند و جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال را به دست آورده اند، در کنار نام مایکل جردن و حکیم اولاجوان قرار گرفت.
کایل لوری که در رای گیری سال گذشته بالاتر از دوین وید قرار گرفت، در رای گیری امسال نام خود را در کنار نام وید قرار داد تا تورنتو میزبان نیز یک بازیکن شروع کننده در اولین مسابقه آل استار که در خارج از ایالات متحده برگزار می شود، داشته باشد.
لبران جیمز با ۱٫۱ میلیون رای پیشتاز بازیکنان کنفرانس شرق در رای گیری بود. این بازیکن برای دوازدهمین بار در ۱۳ فصل اخیر برای حضور در این مسابقه انتخاب شده است.
ویدئوی معرفی بازیکنان شروع کننده کنفرانس شرق را در زیر تماشا کنید. (دانلود)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴۲ پاسخ

  1. Mahdi6 گفت:

    ای کاش به جای لوری دریک رز میومد

  2. Kiiiiiiiiiing گفت:

    لوری خوبه خیلی پاس میده ، اگر گسول بود بهتر هم میشد ، خیال شرق از دفاع راحت میشد

  3. Kiiiiiiiiiing گفت:

    اونور که تکلیفش روشنه احتمالا کوارتر اول و دوم همه میخوان به کوبی پاس بدن و کوارترهای آخر هم احتمالا شاهد حضور گرین و پاول هستیم ، اگر انتخاب بشند البته ، اینور هم هماهنگی خوبی بین لبران ، وید و کارملو وجود داره قطعا

  4. My Dubs گفت:

    ترکیب شرق همون ترکیب دو سال پیشه با این تفاوت که جای کایری لوری بازی میکنه استارتر. مربی اون تیم وگل بود.

  5. km گفت:

    واقعا حق استارتر بودن جان وال و باتلر بیشتر از لوری و وید نبود؟؟

    • Reza30 گفت:

      وید و لاوری رای آوردند چون توی تیمهای پرطرفداری هستند. تورنتو تنها تیم کانادایی ان بی ای و میزبان مسابقه است و میامی هم که سالهاست توی کورس قهرمانیه. ولی بیشتر حق جان وال و باتلر بود.

      • km گفت:

        درسته چون امسال تورنتو میزبانه و به احتمال زیاد تا قبل آل ستار دوم ایست میشه باید ۱ نفر تو ستارتر ها میداشت اما بنظرم دروزان تاثیر گذارتر بود… به هر حال لوری بیشتر رای آورد

  6. km گفت:

    واسم این زازا پاچولیا عجیب بود چون از گرین، گریفین، دانکن، نوویتزکی، کازینز و … بیشتر رای آورد تازه فقط ۱۴ هزار تا رای با استارتر شدن فاصله داشت. البته کنتر هم خیلی رای آورد

    • این مطلب رو در این مورد بخونید.

      • km گفت:

        واقعا جالبه… همین الان داشتم فکر میکردم که اگر یه ایرانی توی ان بی ای فعال بود مردم میتوسنتد با تبلیغ روی شبکه های اجتماعی واسش رای جمع کنند. باور کنید اگه همچین اتفاقی میفتاد اون بازیکن بیشتر از ۱ میلیون رای میاورد.

  7. mlbj گفت:

    امیدوارم شرقیا بازیو جدی بگیرن دیگه
    تو متن نوشته لبرون برای دوازدهمین بار تو سیزده فصل اخیر شرکت میکنه تو آل استار . کدوم فصل شرکت نکرد تو آل استار؟؟

  8. My Dubs گفت:

    به نظر من حق باتلر یا دروزن بود جای وید باشن یا حق درامند بود جای ملو باشه. منتها ملو و وید همیشه رای زیاد دارن خودشون. بدم بازی کنن رای میارن. زازا پاچولیا چی میگه؟

  9. Mahdi6 گفت:

    امیدوارم دریک رز حداقل تو ذخیره ها باشه

  10. Mohammad Hossein گفت:

    هاردن باید به جای کوبی استارتر میشد. حقش نیست ؟

  11. Mohammad 30 گفت:

    باید اینو قبول کنی که لوری و وید بهتر از وال و باتلرن.تو بازی باتلر پاس زیاد نیست وال هم تقریبا همین طوره ولی کایل لوری تو هر بازی تقریبا ۱۰ یا ۱۱ پاس میده.وید هم یکم پایین تر از تعداد پاس های لوری

    • km گفت:

      اصلا موافق نیستم با این حرفت، الان دیگه همه قبول دارند که باتلر بهترین شوتینگ گارد ایست هست حداقل خیلی ها هم میگن که بهترین شوتینگ گارد حال حاضره. آمارشون رو هم اینجا میذارم تا عادلانه قضاوت
      PPG:22.4 APG:4.3 RPG: 5.0 باتلر
      PPG:18.1 APG:4.6 RPG:4.1 وید

      PPG:19.9 APG:9.7 RPG:4.2 وال. اصلا پاس نمیده اونوقت؟؟ تو میانگین اسیست ها بعد راندو و وستبروک سومه محض اطلاع. بنظرم حق کارملو هم نبود اما همونطور که دوستان گفتند بخاطر محبوبیتشونه
      PPG:20.9 APG:6.5 RPG:5.0 لوری

    • M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

      آمار میگه جان وال تو اسیست بهتره

  12. My Dubs گفت:

    بازیش که کلا بیخوده. کسی اصلا دفاع نمیکنه هرکی هرکاری دوس داره انجام میده. پارسال هم وستبروک اصلا تو ترکیب استارتر نبود ولی ام وی پی شد. تو ال استارز اونایی که نمایشی بازی میکنن بهتره باشن.

  13. Mahdi6 گفت:

    لبران اولین فصلش در ان بی ای که روکی بود برای ال استار انتخاب نشد.
    خیلی از بازیکنا هر چقدر هم ستاره باشن تو اولین سال حضورشون تو ان بی ای تو ال استار نمیتونن باشن ولی امسال پورزینگس میتونه ذخیره باشه بازیکن خوبی هستش انصافا ولی نمیدونم نسبت به بقیه چرا انقدر محبوبه؟؟؟
    کارل انتونی تاونز از پورزینگس بهتره به نظرم ولی انقدر محبوب نیست.
    جان وال بیشتر از وید و لوری پاس میده و بهتر و قشنگتر. اگه تاپ تن هارو نگاه کنی اکثرا جان وال هستش و امسال لوری میانگین ۲۰٫۹ امتیاز و ۵ ریباند و ۶٫۵ اسیست رو داشته و جان وال میانگین ۱۹٫۹ امتیاز و ۴٫۲ ریبند و ۹٫۷ اسیست که اسیستاش خیلی بیشتر از لوری بوده.

  14. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    این پاچولیا کلاس کنفرانس غربو پایین مییاره

  15. Kiiiiiiiiiing گفت:

    به نظرم لوری بازی خیلی خوبی انجام خواهد داد ، چه گیری دادید به ترکیب شرق ، شماها که به قول خودتون با ۳۰-۴۰ امتیاز اختلاف برنده اید پیش پیش. بد نیست یه نگاهی هم به ترکیب غرب بندازیم ، واقعا هیچکی نیست دلش به حال گرین و کازینز بسوزه!!!؟ حالا هاوارد و هاردن و بلیک و پاول و دیویس و … بماند. خوشم اومد کایری مصاحبه کرد و گفت حق لوری بود چون من خیلی کمتر بازی کردم ، گفت که اصلا ناراحت نیست

  16. number1 گفت:

    به نظر من همون طور که mvp دیگر جایزه های فصل رو مربیا و خبرنگارا وکارشناسا انتخاب می کنن بازیکن های ال استار هم همین جوری باید انتحاب بشن تا مثلا یکی مثل پاچولیا نیاد فقط چهارده هزارتا رای واسه حضور تو ترکیب استارتر کم داشته باشه با این طرز رای گیری تمام مردم کشورش فکر کنم گرجستان باشه میان بهش رای میدن و اینطور میشه مثلا اگه حدادی هنوز تو nba بود همه ایرانیا میرفتن بهش رای میدادن تا تو ال استار باشه این جوری واقعا مسخره هست ولی حق باتلر و وال تو شرق خورده شد و همینطور هاردن هم می تونست به جای لینارد استارتر باشه یا درموند گرین به هر حال امیدوارم بازیه نزدیکی بشه البته غرب خیلی سر تره و دریک رز تو ذخیره ها باشه

  17. Mahdi6 گفت:

    بازی خوبی میشه. هر دو تیم در یک سطح هستن ولی باید قبول کنیم ذخیره غرب خیلی قویتر از ذخیره شرق هست ولی تو استارتر ها اینجور نیست

  18. Mahdi6 گفت:

    اونجور که من تو خبرها خوندم راکتس میخواد جاش اسمیت رو برگردونه و احتمالا ترید بشه به هیوستون.
    و احتمال بسیار ترکیب ذخیره ها هم اینه
    غرب : back court هاردن و کریس پاول front court گرین و کازینس و الدریج و دو بازیکن دیگه هم تامپسون و نویتزکی.
    البته اینجور گفته میشه ولی بازیکن ها دیگه هم شانس حضور دارن مثل : دیویس و هاوارد و گریفین و لیلارد و جوردن و دانکن و تونی پارکر و هیوارد و …
    شرق : back court باتلر و وال front court درامند و کریس باش و پاول میلسپ و دو بازیکن دیگه هم دروزن و ایزیاه تامس.
    و در شرق بازیکنای دیگه هم میتونن باشن مثل : بردلی بیل و لاو و رجی جکسون و هورفورد و کایری و گسول و کمبا واکر و دریک رز و …
    با توجه به امار و بازیها بازیکنانی که نام بردم بیشترین شانس رو دارن واحتمالش هست بازیکنانی مثل کایری و گسول و رز و دیویس و هاوارد و گریفین و … تو ال استار امسال نباشن ولی هنوز هیچی معلوم نیست.
    من شخصا دوست دارم هاوارد و رز تو ال استار باشن.

  19. Mahdi6 گفت:

    خود دریک رز گفته که تو ذخیره های ال استار نیست و حق باتلر هست که تو ال استار باشه

  20. My Dubs گفت:

    number1: ال استارز که معیار بهتر بودن بازیکنا نیست. یکی بیشتر محبوبه مثل کارملو رای میاره یکی رای نمیاره. پاچولیا درسته اصلا در حد ال استارز نیست ولی خب خوب بازی کرده تو معیار minus-plus بازیکن شاخصیه من دیدمش شاید جزو ۲۰ تای اول لیگ باشه. البته به قول شما تو همون کشورش کلی بهش رای دادن.مثلا رئیس جمهورش و… در مورد باتلر اون اماری که دوستمون KM داده فقط معیاری شاید از حمله باتلر باشه.
    علاوه بر اون چیزی که دوستای بولزی گفتن اینم من اضافه کنم باتلر یه بازیکن همه جانبه است که تو لیگ NBA به این دست بازیکنا میگن Two way player چون تو دفاع هم فوق العده خوبن. کوای، جورج، گرین، دیویس از این دست بازیکنان و البته خود لبران. تاثیری که فرضا لینرد یا همین باتلر رو تیماشون دارن شاید هاردن یا کری نداشته باشه.
    برای مثال پارسال کوای ۱۵ تا بازی رو برای اسپرز از دست داد اسپرز نزدیک نصفش بازیهاش رو باخت. همینطور نبود گرین باعث شکست وریورز میشه. شاید کری نباشه راهی برای برد باشه ولی در نبود گرین تیم به شدت ضربه میخوره مخصوصا تو دفاع.
    باتلر یک سوپراستار واقعیه یک بازیکن که همونطوری از لقبش پیداست( Bulls) جنگنده است.
    باتلر با اختلاف بسیار زیاد بهترین شوتینگ گارد دفاعی لیگه هیچ شکی توش نیست.
    به نظر من در حال حاضر بهترین شوتینگ گارد لیگه. دو سال هاردن بود . الان باتلر بعدش تامپسون بعدم هاردن. تامسپون درصد شوتش خیلی از هاردن بهتره بعلاوه اینکه تو دفاع هم بازیکن قابل قبولیه ولی هاردن دفاعش بده.

  21. My Dubs گفت:

    اسمیث ترید شده به راکتس

  22. My Dubs گفت:

    بازی یوتا ویزاردز هم به خاطر شرایط بدی جوی دی سی عقب افتاده

  23. My Dubs گفت:

    خبر عجیب: دیوید بلت اخراج شد!!!!!!!!!!!!!۱

  24. احسان گفت:

    کلیولند دیوید بلت رو اخراج کرد؟!
    http://www.sbnation.com/2016/1.....iers-coach

  25. My Dubs گفت:

    تایرون لو کمکش شده سرمربی کوز!!!
    میگن فلان بازیکن زیراب فلان بازیکن رو تو سال فلان زد
    دیوید بلت تنها حامیش دن گیلبرت بوده. رابطه دن گیلبرت با لبران معلوم و مشخصه.
    میشه تیتر رو اینطوری نوشت تو خبرگزاری ها
    ” لبران جیمز به زیبایی هر چه تمامتر زیرآب دیوید بلت رو زد تا خودش سرمربی بازیکن ال استارز ۲۰۱۶ بشه. فقط همین مساله که یک بازیکن سرمربی هم بشه تو ال استارز کم مونده بود.” علاوه بر اون به همه ثابت کنه تیم من مبناش بازیکن سالاریه. من تعیین میکنم ویگینز باشه، ویترز باشه ، یا کوین لاو باشه. من تعیین میکنم کی سرمربی تیم باشه کی نباشه. من میگم شامپرت بازیکن خوبیه تو دفاع اگه فیل جکسون بگه شامپرت دفاعش وحشتناکه مهم نیست. خبریم پس از باتلر نیست با سرمربی گری ایشون. کریس باش هم هست بیشترم از بقیه بازی میکنه .
    توئیتر شده دیوید بلت!!

    • Kiiiiiiiiiing گفت:

      این حرفا چیه برای خودت میبافی ، بلت ضعیف بود و عوض شد ، برای من که اصلا عجیب نبود ، خودم چند ماهه دارم میگم بلت به درد کلیولند نمیخوره

      • My Dubs گفت:

        درخواست تو بوده پس میگم. کاراگاه کینگ رو دست کم گرفته بودم. سر صبحی که رفتم تمام کارشناسا داشتن از تعجب شاخ در میاوردن.

        • Kiiiiiiiiiing گفت:

          یه مربی برنده بودنش از چهره ش مشخصه ، بلت یه مربی بازنده و بدون هیجان بود

  26. KOBE24 گفت:

    دیوید بلت اخراج شد.
    حالا جاش کی ر میارن?

  27. محمد میرشکار گفت:

    اوف اوف من که تا اونجایی که یادم میاد شرق تو این چندسال بیش تر ال استار عارو باخته اینم میبازه شک نکنید ادعا هم نکنید وید و انتونی اصلا امسال خوب نیستن لبران هم نسبت به سال های قبلش ضعیف تر شده اصلا از شرق خوشم نمیاد شک نکنید غرب میبره با اختلافم میبره باوجود کری-دورانت-کوبی حتما تامپسون و گرین هم هستن
    لئوناردم که خوراکش لبرانه

  28. kamal گفت:

    بنظر من اگه بلیک گریفین بود الستار زیباتر میشد با دانکاش بازی رو خیلی زیبا وجذاب میکرد ولی حیف که مصدوم شد همین باعث شد که کم رای بیاره .الستار بدون گریفین بنظرم جذابیتی نداره

  29. Mohammad Hossein گفت:

    هاردن بهترین شوتینگ گارد حال حاضر هست. همه میدونن.

  30. mohamad ho3in گفت:

    درسته که در حال حاضر تامپسون و هاردن از کوبی بهترن ولی کوبی حقش هست که بعد این همه سال تو آل استار و nba بازی کرده تو آل استار استارتر باشه

  31. amir گفت:

    بازی چندمه؟

  32. امیر علی گفت:

    این فسیل متحرک (کوبی ) جای کازینز رو تو آل ایتار گرفته تو شرق هم وید جای جان وال رو گرفته
    خدایا شر این پیرمردا رو از ان بی ای کم کن
    بازیکن بالای بیست و دو سال دیگه پیره
    امسال فقط رایزینگ استار
    آل استار شده همایش پیرمردها
    تا وقتی پورزینگس و دی آنجلو و جلیل و کارل آنتونی تونز هستن کوبی کیه وید کیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *