بازیکنان شروع کننده هاوکس و جیمز هاردن؛ بهترین بازیکنان ماه ژانویه ۲۰۱۵

پنج بازیکن شروع کننده آتلانتا هاوکس و جیمز هاردن از هیوستون راکتس، برای بازی هایی که در ماه ژانویه ۲۰۱۵ انجام دادند، بهترین بازیکنان کنفرانس های شرق و غرب در این ماه لقب گرفتند.

بازیکنان شروع کننده آتلانتا هاوکس

تیم آتلانتا هاوکس با ثبت ۱۷ برد و ۰ باخت در ماه ژانویه، بهترین رکورد تاریخ NBA در یک ماه تقویمی را به ثبت رساند و حریفان خود را با میانگین اختلاف امتیاز ۱۱٫۹، شکست داد. حمله متوازن و تقسیم شدن امتیازات بین بازیکنان مختلف، به این تیم کمک کرد تا صدر جدول کنفرانس شرق را حفظ کند. هر پنج بازیکن شروع کننده این تیم میانگین امتیازی دو رقمی داشتند و میانگین امتیازات آنها در رنج ۱۲٫۳ امتیاز تا ۱۸٫۳ امتیاز بود. این نخستین بار در تاریخ لیگ است که تیمی بدون شکست با حداقل ۱۰ پیروزی، پنج بازیکن استارتر با میانگین امتیاز دورقمی و کمتر از ۲۰ امتیاز دارد. پاول میلسپ (۱۸٫۳ امتیاز)، ال هارفورد (۱۷٫۱ امتیاز)، جف تیگ (۱۶٫۶ امتیاز) و کایل کورور (۱۳٫۴ امتیاز)، در ۱۶ بازی این ماه و دمار کرول (۱۲٫۳ امتیاز) در ۱۴ بازی این ماه استارتر بودند. میلسپ با میانگین ۸ ریباند، بهترین بازیکن تیم در ریباند، تیگ با ۸٫۵ پاس منجر به گل و ۱٫۸۱ توپ ربایی، برترین بازیکن تیم در این دو فاکتور، هارفورد با ۱٫۳۸ بلاک شات، بهترین بلاک کننده تیم و کایل کورور با ۵۶٫۷ درصد، بهترین بازیکن تیم از نظر درصد شوت سه امتیازی بود. این نخستین بار در تاریخ لیگ است که به جای یک بازیکن، پنج بازیکن به عنوان بهترین بازیکنان برتر ماه یک کنفرانس معرفی می شوند.

جیمز هاردن

جیمز هاردن با میانگین ۲۵٫۸ امتیاز (رتبه ۳ لیگ) در ماه ژانویه، به راکتس کمک کرد تا رکورد ۱۱ برد و ۶ باخت را در این ماه ثبت کند. این بازیکن متوسط ۶٫۷ پاس منجر به گل (رتبه ۵ غرب) و ۲٫۱۸ توپ ربایی (رتبه ۳ غرب) را به ثبت رساند و ۴۲٫۶ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. هاردن در سه مسابقه دابل دابل امتیاز-اسیست انجام داد و در هفت بازی حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد. او با کسب ۳۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی در پیروزی ۹۹ بر ۸۷ تیمش مقابل لیکرز در ۲۵ ژانویه، بار دیگر نشان داد که بازیکنی همه کاره است.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
کایری ایروینگ از کلیولند کاوالیرز، گِرِگ مونرو از دیترویت پیستونز، کلی تامپسون از گلدن استیت واریورز، بلیک گریفین، دی‌آندره جردن و کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، زک رندولف از ممفیس گریزلیز، اریک بلدسو از فینیکس سانز و لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    خخخخخ این چه مدلشه دیگه.

  2. مجید گفت:

    من که میگم امسال جیمز هاردن mvp میشه

  3. number1 گفت:

    ایول هاردن فکر کنم تک به پنج باهاشون بازی کنه ببره خخخخخ

  4. MoNST3R گفت:

    خخخخخ ینی راضیما با این انتخابشون گفتن آتلانتا هاوکس یه طرف کل کنفرانس شرق یه طرف 🙂
    فکرکنم مسئولان و کادر ان بی ای و آدام سلیور هرچی پیش خودشون حساب کردن آخرش نتونستن از این پنج تا بازیکن اتلانتا بگذرن,آخرش به این نتیجه رسیدن همشون رو بعنوان بهترینا انتخاب کنن,فکرکنم بیشتر از تیمهای NBA این کادر اجرایی و نظارتی مسابقات NBA بوده که دهنش از عملکرد اینا وا مونده,واقعا عالی بودن دمشون گرم روی خیلی ها رو کم کردن و مشت محکمی بر دهان استکبار کوبوندن 🙂
    جیمز هاردن هم که به احتمال خیلی زیاد MVP فصل رو مال خودش میکنه *اگه یه بلای نگهانی از نیاد و مصدومش کنه… :p

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *