عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA به کمبا واکر و استفن کری رسید

عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA به کمبا واکر و استفن کری رسید

کمبا واکر از شارلوت هورنتز و استفن کری از گلدن استیت واریورز برای بازی هایی که از ۷ تا ۱۳ مارس انجام دادند، عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند.
کمبا واکر با میانگین ۲۷٫۸ امتیاز (رتبه ۲ شرق)، ۶٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۱۰ شرق) و ۵ ریباند، به شارلوت کمک کرد در این هفته از رقابت ها رکورد ۴ برد و ۰ باخت را ثبت کند. این بازیکن در دو مسابقه حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد و در هر ۴ بازی ۶ پاس منجر به گل یا بیشتر ثبت کرد. واکر ۱۶ شوت از ۳۱ اقدام (۵۱٫۶ درصد) سه امتیازی خود در این هفته را وارد سبد کرد. او در روز ۱۲ مارس، ۲۶ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۵ ریباند به دست آورد و تیمش را برای پیروزی ۱۲۵ بر ۱۰۹ مقابل هیوستن راکتس که هفتمین برد متوالی شان بود، یاری کرد.
استفن کری با متوسط ۳۰٫۵ امتیاز (رتبه ۳ غرب)، ۵٫۸ پاس منجر به گل، ۵٫۵ ریباند و ۲٫۲۵ توپ ربایی (رتبه ۶ غرب)، واریورز را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در این هفته از رقابت ها رهبری کرد. او در این هفته، ۲۴ شوت از ۵۲ اقدام (۴۶٫۲ درصد) سه امتیازی خود را به ثمر رساند و تعداد سه امتیازی های خود در این فصل را به عدد ۳۱۸ رساند که رکوردی در تاریخ NBA محسوب می شود. کری در دو مسابقه این هفته دابل دابل کرد که کسب ۴۱ امتیاز و ۱۳ ریباند در پیروزی ۱۱۹ بر ۱۱۳ تیمش مقابل اورلاندو مجیک در ۷ مارس، از جمله‌ی آنها بود.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، کایری ایروینگ و لبران جیمز از کلیولند کولیرز، امانوئل مودییی از دنور ناگتز، جیانیس انتدکومبو از میلواکی باکز، دوین بوکر از فینیکس سانز، لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو اسپرز و دمار دروزن از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *