عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA به کمبا واکر و کلی تامپسون رسید

کمبا واکر از شارلوت هورنتز و کلی تامپسون از گلدن استیت واریورز، عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب را از آن خود کردند. این دو برای بازی هایی که از ۵ تا ۱۱ ژانویه از خود به نمایش گذاشتند، موفق به کسب این عناوین شدند.

کمبا واکر

کمبا واکر با ثبت میانگین ۳۰٫۳ امتیاز که بهترین متوسط امتیاز لیگ بود، شارلوت را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در رقابت های این هفته رهبری کرد. این بازیکن که در دو مسابقه نخست هفته حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد، میانگین ۵٫۸ ریباند، ۴٫۵ پاس منجر به گل و ۱٫۳ توپ ربایی را نیر در رقابت های این هفته به ثبت رساند. او به طور متوسط در هر مسابقه ۳۶٫۲ دقیقه در زمین بود و از این نظر در رتبه ۸ کنفرانس شرق قرار گرفت. واکر در پیروزی ۱۰۳ بر ۹۵ تیمش مقابل تورنتو رپتورز در ۸ ژانویه، ۲۹ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل، ۷ ریباند و ۳ توپ ربایی به دست آورد.

کلی تامپسون

کلی تامپسون با میانگین ۲۷٫۷ امتیاز، بهرین متوسط امتیاز را در میان بازیکنان کنفرانس غرب به ثبت رساند و به تیمش برای کسب ۳ پیروزی در مسابقات این هفته کمک کرد. این بازیکن ۱۳ شوت از ۲۶ اقدام سه امتیازی (۵۰ درصد) و ۱۴ شوت از ۱۵ پرتاب پنالتی (۹۳٫۳ درصد) خود در مسابقات این هفته را وارد سبد کرد. تامپسون در روز ۷ ژانویه، ۱۴ شوت از ۲۵ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۴۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، به گلدن استیت واریورز کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۰۲، ایندیانا پیسرز را از پیش رو بردارد.

جف تیگ از آتلانتا هاوکس، ارون افلالو از دنور ناگتز، گِرِگ مونرو از دیترویت پیستونز، بلیک گریفین و کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، رابرت کاوینگتن از فیلادلفیا سونی سیکسرز، دیمین لیلارد و لامارکوس آلدریج از پورتلند و دیمیارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. من از بین این دو کامبا والکر رو بیشتر دوست دارم از مدل بازیش و استایلش تو زمین کلی تامپسون خیلی خشک و سرده تو زمین هیچ جذابیتی نداره واسه من بازیکنای که تو زمین داد و فریاد و هیجان دارن تو اولویتن و مهمتر از اون مدل و سبک بازیشون مث ایورسون و ایروینگ باشه تکنیکی و AND1

  2. مارک کفش والکر و کری یکیه یه مارک فضاییه پاشون.

  3. مجید گفت:

    تامسون یکی از بهتریانست

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *