بازی های ان‌بی‌ای در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۶؛ روز شکست مدعیان

بازی های ان‌بی‌ای در 29 نوامبر 2016؛ روز شکست مدعیان

بازی های ‌ان‌بی‌ای در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۶ با شکست تیم های مدعی همراه بود.

تیم بسکتبال دیترویت پیستونز در شبی که آندره درامند اخراج شد، شارلوت هورنتز را از پیش رو برداشت. دیترویت امروز میهمان شارلوت بود و با نتیجه ۱۱۲ بر ۸۹، حریف خود را مغلوب کرد. درامند در کوارتر دوم این دیدار به دلیل ضربه زدن با آرنج به سر روی هیبرت، خطای آشکار نوع ۲ دریافت کرد و از زمین اخراج شد. توبایاس هریس از دیترویت با ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل ، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

بروکلین نتز از مسابقه ای که در لحظاتی از آن ۱۸ امتیاز از حریف عقب بود، برنده خارج شد. بروکلین امروز پذیرای لس آنجلس کلیپرز بود و با برتری ۱۲۷ بر ۱۲۲ در وقت اضافه دوم، به ۷ شکست متوالی خود خاتمه داد. شان کیل‌پاتریک از نتز با کسب ۳۸ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند. او ۱۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. داک ریورز، سرمربی کلیپرز که در این مسابقه به بلیک گریفین استراحت داده بود، در پایان وقت اضافه اول به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد. کریس پاول در این بازی ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و تریپل دابل کرد.

سومین شکست فصل مدافع عنوان قهرمانی به دست میلواکی باکز رقم خورد. میلواکی امروز میزبان کلیولند کولیرز بود و توانست با حساب ۱۱۸ بر ۱۰۱، حریف خود را از پیش رو بردارد. جیانیس انتدکومبو از میلواکی با کسب ۳۴ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را تکرار کرد. او ۱۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. میلواکی با برتری ۳۴ بر ۲۰ در کوارتر سوم این مسابقه، اختلاف امتیاز خود را با حریف افزایش داد تا راه برای ثبت هشتمین پیروزی فصل‌اش هموار شود. لبران جیمز کار خود در این بازی را با ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۷ ترن اور به پایان رساند.

کسب ۴۱ امتیاز توسط انتونی دیویس به نیو اورلینز پلیکانز کمک کرد لس آنجلس لیکرز را از پیش رو بردارد. پلیکانز امروز میزبان لیکرز بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۸ حریف خود را مغلوب کند. دیویس در این دیدار ۱۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز کسب کرد. نیک یانگ از لیکرز پس از حدود ۲ دقیقه حضور در زمین، مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

اورلاندو مجیک با پیروزی مقابل سن آنتونیو اسپرز، به ۹ پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. اورلاندو در این بازی خارج از خانه با حساب ۹۵ بر ۸۳ سن آنتونیو را مغلوب کرد. سرج ایباکا از اورلاندو با ۱۸ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. او ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. بازیکنان سن آنتونیو در این دیدار ۱۸ بار توپ را لو دادند که بدترین عملکرد آنها در این فصل از رقابت ها بود.

یوتا جاز با غلبه بر هیوستن راکتس، چهارمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. در این مسابقه که در سالت لیک سیتی برگزار شد، یوتا با حساب ۱۲۰ بر ۱۰۱ هیوستن را شکست داد. گوردون هیوارد با کسب ۳۱ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در مسابقات این فصل را ثبت کرد. این بازیکن ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. جیمز هاردن از هیوستن نیز ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.