بازی های پیش فصل NBA در پانزدهم اکتبر ۲۰۱۵

بازی های پیش فصل NBA در پانزدهم اکتبر 2015

در دو بازی پیش فصل NBA در پانزدهم اکتبر ۲۰۱۵، تیم های ایندیانا و گلدن استیت حریفان خود را شکست دادند.

در اولین دیدار امروز، کلیولند کولیرز در خانه پذیرای ایندیانا پیسرز بود که با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۱۰۷ مغلوب حریف شد. پاول جرج در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. لبران جیمز در این بازی نیز همچون مسابقه گذشته به میدان نرفت. دیوید بلت، سرمربی کلیولند گفت ممکن است جیمز در ادامه‌ی بازی های پیش فصل نیز بازی نکند. این پنجمین شکست کلیولند در مسابقات پیش فصل بود؛ در حالی که هنوز طعم پیروزی را نچشیده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گلدن استیت واریورز در اوراکل آرینا میزبان هیوستن راکتس بود که این بازی را با برتری ۱۲۳ بر ۱۰۱ پایان داد. استفن کری با کسب ۱۹ امتیاز، ۱ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بینی اندرو بوگت، سنتر گلدن استیت در کوارتر دوم این مسابقه شکست که باعث شد این بازیکن زمین بازی را ترک کند. جیمز هاردن و دوایت هاوارد از هیوستن در این بازی حضور نداشتند. کوین مک‌هیل در این مسابقه از ارسلان کاظمی استفاده نکرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    یکی از دلایل نایب قهرمانی کلیولند معلوم شد.بازی نکردن جیمز.اگه جیمز نباشه کلیولند یه بازی هم شاید نتونه ببره

    • Irving گفت:

      عزیز من یه حرفی میگیا. اولا که بازیای پیش فصله و قضاوت اشتباه. ثانیا مگه بقیه تیما جور دیگه این؟ البته منظورم تیمایی هستن که ستاره بزرگ توشون دارن. از همین گلدن اگه استف بازی نکنه یا از تاندر دورنت بازی نکنه و و و و… ثالثا بازیکنای کلیولند تازه از مصدومیت دراومدن و فشار نمیارن. مثل کایری لاو و ورژائو همشون میبازن. پس بهتره منتظر بمونی تا فصل شروع بشه.

      • Irving گفت:

        یه مقدار جملات جابجا شد
        عزیز من یه حرفی میگیا. اولا که بازیای پیش فصله و قضاوت اشتباه. ثانیا مگه بقیه تیما جور دیگه این؟ البته منظورم تیمایی هستن که ستاره بزرگ توشون دارن. از همین گلدن اگه استف بازی نکنه یا از تاندر دورنت بازی نکنه و و و و…همشون میبازن. ثالثا بازیکنای کلیولند تازه از مصدومیت دراومدن و فشار نمیارن. مثل کایری لاو و ورژائو . پس بهتره منتظر بمونی تا فصل شروع بشه.

  2. Timmy گفت:

    این فقط بازی های پیش فصله. هنوز زوده که پیش بینی کرد

  3. علیرضا گفت:

    نه من پیش بینی نکردم. در ضمن بیشتر تیمها این جور نیستن.الان تو تاندرز دورنت مصدوم بود و وستبروک به تنهایی ۵۰ امتیاز کسب میکرد و در لبه ی صعود به پلی افس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *