بازی های پیش فصل ان‌بی‌ای در هفدهم اکتبر ۲۰۱۵

بازی های پیش فصل ان‌بی‌ای در هفدهم اکتبر 2015

بازی های پیش فصل ان‌بی‌ای در هفدهم اکتبر ۲۰۱۵ با انجام شش مسابقه پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز تیم های نیو اورلینز پلیکانز و ساکرامنتو کینگز در شهر لکزینگتن ایالت کنتاکی به مصاف هم رفتند. ساکرامنتو در این بازی با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۸ حریف خود را از پیش رو برداشت تا پنجمین پیروزی خود در پیش فصل را ثبت کند. رودی گی با کسب ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ساکرامنتو در این مسابقه بود. این بازیکن ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد.

هیوستن راکتس میزبان میامی هیت بود که در پایان با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۱۰۵ مغلوب حریف خود شد. جرالد گرین با کسب ۲۱ امتیاز، از بازیکنان شاخص میامی در این مسابقه بود. ارسلان کاظمی در این مسابقه ۱۲ دقیقه و ۴۷ ثانیه برای هیوستن بازی کرد و ۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۱ توپ ربایی به ثبت رساند.

مسابقه تیم های لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت واریورز که تا پایان کوارتر سوم با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۷۰ به سود لیکرز دنبال می شد، به دلیل خیس بودن زمین زودتر از موعد به اتمام رسید. کوارتر چهارم این بازی که در شهر سن دیگو برگزار می شد انجام نشد. جردن کلارکسن در سه کوارتر این بازی ۱۷ امتیاز و ۵ ریباند ثبت کرد.

نتایج بازی های پیش فصل ان‌بی‌ای در هفدهم اکتبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید. برای دانلود بازی های پیش فصل ان بی ای به این تاپیک در انجمن مراجعه کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فلامینگو برزیل ۷۳ ۹۰ اورلاندو مجیک دانلود
شارلوت هورنتز ۹۷ ۹۳ نیویورک نیکس دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۹۸ ۱۰۷ ساکرامنتو کینگز ——
هیوستن راکتس ۱۰۰ ۱۰۵ میامی هیت دانلود
میلواکی باکز ۱۰۱ ۱۰۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۸۵ ۷۰ گلدن استیت واریورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    اخه چرا تمیزش نکردن؟سالن،روباز نبوده که بارون بباره و نشه تمیزش کرد

    • سالن این بازی مخصوص هاکی روی یخ بوده که روش کفپوش بسکتبال گذاشته بودن. بازیکنا در نقاطی که خیس می شده، مدام زمین می خوردن. برای جلوگیری از آسیب دیدن بازیکنا بازی رو زودتر از موعد تموم کردن.

  2. آمار ارسلان بد نبود. مقداری در امتیاز گیری بازیکنان ایرانی پیشرفت داشته باشن خیلی خوب میشه.
    امیدوارم در بازی های بعدی هم ارسلان با زمان مناسب و امار مناسب بازی هارو انجام بده و بتونه در تیم جایی برای خودش دست و پا کنه

  3. sina گفت:

    دانلود نمیشه

  4. Irving گفت:

    ۱۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه یعنی تقریبا یه کوارتر. ۶تا ریباند تو یه کوارتر عالیه. یه توپ ربای هم بد نیس. ولی ۲ امتیاز اگه ۶ امتیاز بود عالی میشد. به هرحال ارسلان ۲تا نقطه قوت داره. ریباند و اجرای پیک اند رول

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *