برد استیونز و تری استاتس؛ بهترین مربیان NBA در فوریه ۲۰۱۶

برد استیونز، سرمربی بوستون سلتیکس و تری استاتس، سرمربی پرتلند تریل بلیزرس، بهترین مربیان کنفرانس های شرق و غرب NBA در ماه فوریه ۲۰۱۶ معرفی شدند.

برد استیونز و تری استاتس؛ بهترین مربیان NBA در فوریه 2016

تیم بوستون سلتیکس با رهبری برد استیونس، در ماه فوریه رکورد ۹ برد و ۳ باخت را به ثبت رساند که بهترین رکورد کنفرانس شرق بود. این تیم هر ۶ بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. سلتیکس در ۱۰ بازی از ۱۲ مسابقه، حداقل ۱۰۰ امتیاز به دست آورد و با میانگین ۱۱۰٫۸ امتیاز، پیشتاز تیم های کنفرانس شرق در این فاکتور بود. بوستون در این ماه تیم هایی همچون کلیولند کولیرز و میامی هیت را شکست داد و در حالی ماه مارس را آغاز کرد که با رکورد ۳۶ برد و ۲۵ باخت، سومین رکورد برتر شرق را در اختیار داشت.

برد استیونز و تری استاتس؛ بهترین مربیان NBA در فوریه 2016

تری استاتس تیم پرتلند تریل بلیزرس را برای ثبت رکورد ۹ برد و ۲ باخت در بازی های این ماه هدایت کرد. پیروزی برابر ممفیس گریزلیز، گلدن استیت واریورز، شیکاگو بولز و ایندیانا پیسرز، از جمله بردهایی بود که پرتلند در این ماه به دست آورد. پرتلند با میانگین امتیاز ۱۱۰٫۶، در جایگاه چهارم لیگ از این نظر قرار گرفت و با ثبت تفاضل امتیاز ۸، دومین تیم لیگ در این فاکتور بود. این تیم ۸ بازی از ۹ مسابقه پایانی ماه را با پیروزی پشت سر گذاشت و در حالی ماه مارس را آغاز کرد که با رکوردی مشابقه رکورد دالاس موریکس در جایگاه ششم کنفرانس غرب قرار گرفته بود.

استیو کلیفورد از شارلوت هورنتز، استیو کر از گلدن استیت واریورز، گرگ پاپویچ از سن آنتونیو اسپرز و دوین کیسی از تورنتو رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *