برندون جنینگز به دیترویت پیستونز می پیوندد

برندون جنینگز به دیترویت پیستونز می پیوندد

تیم دیترویت که در زمان تعطیلات لیگ امسال بسیار پرمشغله بوده است،حرکت دیگری انجام داد و با به دست اوردن برندون جنینگز،تلاش خود را شدت بخشید تا به ناکامی هایش در راه یابی به مرحله پلی آف در ۴ سال اخیر پایان دهد.
به گفته یک شخص نزدیک به این معامله،پیستونز این گارد راس را در ازای دادن برندون نایت و دو بازیکن دیگر،از میلواکی باکز به تیمش منتقل کرد.
به گفته این شخص جنینگز برای ثبت یک قرارداد ۳ ساله به مبلغ ۲۴ میلیون دلار با پیستونز به توافق رسیده است.این شخص همچنین اضافه کرد تیم دیترویت سنتر اکراینی خود Viacheslav Kravtsov و فرواردش Khris Middleton را که به ندرت از آنها استفاده می کرد،به باکز خواهد فرستاد.
دیترویت در تعطیلات لیگ امسال با به خدمت گرفتن بازیکنان آزادی مثل جاش اسمیفت،چانسی بیلوپس و لوییجی دیتوم و تمدید قرارداد ویل باینوم به شدت فعال بوده است.
این تیم با بیلوپس قرارداد امضا کرد تا به علت تجربه بالایش به نوعی معلم برندون نایت باشد،اما پس از آن تصمیم گرفت جنینگز را جایگزین نایت کند.جنینگز که آمار قابل قبولی دارد،چشم انداز بهتری نسبت به نایت برای موفقیت این تیم ترسیم می کند.نایتی که نشان داد نمی تواند یک گارد راس قابل اطمینان باشد.
تیم میلواکی در سال ۲۰۰۹ جنینگز را به عنوان انتخاب شماره ۱۰ درفت از آکادمی Oak Hill جذب کرد و این بازیکن در ۴ فصلی که در این تیم بازی کرد متوسط ۱۷ امتیاز،۵٫۷ پاس منجر به گل و ۲٫۴ ترن اور را به ثبت رساند.میلواکی باکز نتوانست به جنینگز که یک بازیکن آزاد محدود بود پیشنهاد مالی برابر با آنچه دیترویت به این بازیکن پیشنهاد  داد،ارائه دهد و این بازیکن را از دست داد.جنینگز فصل گذشته متوسط ۶٫۵ پاس منجر به گل و ۱۷٫۵ امتیاز را به دست آورد که بهترین متوسط پاس منجر به گل دوران حرفه ایش بود.این بازیکن در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ نیز با متوسط ۱۹٫۱ امتیاز در هر بازی،بهترین متوسط امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرده بود.

برندون نایت

تیم باکز به جای نگه داشتن بازیکنی مثل جنینگز که علاقه ای به ماندن در این تیم نداشت،یک گارد راس جوان دیگر و دو بازیکن را به ترکییب خود اضافه کرد.برندون نایت در سال ۲۰۱۱ به عنوان هشتمین بازیکن درفت از کالج کنتاکی به دیترویت پیوست.این بازیکن متوسط ۱۳٫۱ امتیاز،۳٫۹ پاس منجر به گل و ۲٫۷ ترن اور را در کارنامه دارد.
Kravtsov سنتر ۶ فوت و ۱۱ اینچی فصل گذشته و در اولین سال حضورش در لیگ متوسط ۳٫۱ امتیاز و ۱٫۸ ریباند را در ۲۵ بازی به دست آورد. Middleton نیز که در راند دوم درفت پارسال از دانشگاه Texas A&M به دیترویت آمد،در ۲۷ بازی توانست به طور متوسط ۶٫۱ امتیاز کسب کند.
تیم باکز که در سه سال اخیر تنها ۱ بار به مرحله پلی آف راه یافته است،قرارداد ۲ ساله ای به مبلغ کمتر از ۶ میلیون دلار را با گری نیل،گارد سن آنتونیو که بازیکن آزاد بود نهایی کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *