بروکلین نتز چهار هسته ای خود را معرفی کرد

بسکتبال

تیم بروکلین نتز روز دوشنبه از برنامه تبلیغاتی جدید خود با نام “سلام بروکلین” با حضور درون ویلیامز،جو جانسون،بروک لوپز و جرالد والاس رونمایی کرد.این برنامه تبلیغاتی درباره چهار ستاره این تیم،به طرفداران کمک کرد تا درباره تیم شهرشان بیشتر بدانند.
Brett Yormark مدیرعامل نتز در بیانیه ای گفت:”ما خوشحالیم که بین اهالی بروکلین و تیم خانگی جدیدشان این ارتباط را برقرار کرده ایم.این مرحله از برنامه تبلیغاتی Hello Brooklyn راهی خلاقانه است تا بازیکنان این تیم،مطالبی راجع به خودشان را با طرفداران به اشتراک بگذارند.”
همچنین بیلبورد های تبلیغاتی Core Four در مکان های مختلف شهر بروکلین،مثل بزرگراه بروکلین کوئینز،پل منهتن و … مستقر شده است.
این برنامه تبلیغاتی دومین مرحله از برنامه تبلیغاتی سه مرحله ای تیم،پیش از آغاز بازی های این تیم در ورزشگاه یک میلیارد دلاری “بارکلیز سنتر” است.
پس از اینکه روز سوم جولای درون ویلیامز در توییتر خود اعلام کرد در نتز می ماند،بیش از ۲۵۰۰ بلیط مسابقات این تیم در فصل ۲۰۱۲-۱۳ به فروش رسید.
Mikhail Prokhorov مالک باشگاه نتز،امسال بیش از ۳۰۰ میلیون دلار برای بازیکنان این تیم سرمایه گذاری کرده است که ۲۸۷ میلیون دلار آن برای چهار بازیکن زیر صرف شده است.
درون ویلیامز:قرارداد ۵ ساله به مبلغ ۹۸ میلیون دلار
جو جانسون:قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۸۹ میلیون دلار
بروک لوپز:قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۶۰ میلیون دلار
جرالد والاس:قرارداد ۴ ساله به مبلغ ۴۰ میلیون دلار

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *