لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و نهم نوامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و نهم نوامبر 2015

پیروزی کلیپرز، نتز، اورلاندو و سانز، از جمله نتایج لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و نهم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز با برتری مقابل مینسوتا تیمبرولوز، سیزدهمین پیروزی متوالی خود برابر این تیم را کسب کرد. کلیپرز امروز میزبان تیمبرولوز بود که این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۹۹ پایان داد. بلیک گریفین، ۱۲ امتیاز از مجموع ۲۶ امتیاز خود در این مسابقه را در ۶ دقیقه و ۳۲ ثانیه پایانی به دست آورد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. این بازیکن ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. ریکی روبیو از مینسوتا برای دومین بازی متوالی به دلیل آسیب دیدگی نتوانست برای تیمش به میدان برود.

بروکلین نتز با کمک بروک لوپز دیترویت پیستونز را از پیش رو برداشت تا چهارمین پیروزی فصل خود را ثبت کند. نتز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۸۳ حریف خود را شکست داد. لوپز در این بازی ۱۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۶ بلاک شات به دست آورد. تدیوس یانگ نیز ۱۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای نتز ثبت کرد. آندره درامند از پیستونز که رکورددار دابل دابل در این فصل از رقابت های لیگ است، در این بازی ۲۰ امتیاز و ۱۸ ریباند (۱۰ ریباند حمله) به دست آورد تا پانزدهمین دابل دابل خود را ثبت کند. او ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. کمیشنر NBA، آدام سیلور، این مسابقه را از نزدیک تماشا می کرد.

ویکتور اولادیپو که برای سومین بازی متوالی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین می شد، به اورلاندو مجیک برای غلبه بر بوستون سلتیکس کمک کرد. اورلاندو امروز در اموی سنتر پذیرای بوستون بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. اولادیپو در این دیدار ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان بوستون در این مسابقه تنها ۵ شوت از ۲۷ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. این تیم در این مسابقه برای ششمین بازی متوالی گارد خود، مارکوس اسمارت را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

اریک بلدسو با بلاک کردن شوت ثانیه پایانی لوئیس اسکولا، پیروزی تیمش در برابر تورنتو رپتورز را تضمین کرد. فینیکس سانز امروز در حضور ۱۹۸۰۰ تماشاچی حاضر در ایر کانادا سنتر میهمان تورنتو رپتورز بود و در پایان این بازی نزدیک، با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۰۲ میزبان خود را شکست داد. بلدسو در ۰٫۲ ثانیه مانده به پایان بازی و در حالی که فینیکس ۱۰۵ بر ۱۰۲ پیش بود، شوت سه امتیازی لوئیس اسکولا را بلاک کرد تا امید طرفداران تورنتو برای به تساوی کشیدن بازی را از بین ببرد. این بازیکن در ادامه ۲ پرتاب پنالتی خود را نیز وارد سبد کرد تا تیمش هشتمین پیروزی فصل را ثبت کند. ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، آماری بود که بلدسو در این مسابقه ثبت کرد.

هیوستن راکتس در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۱۱ میزبان خود نیویورک نیکس را مغلوب کرد. جیمز هاردن در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای هیوستن ثبت کرد. ارن آفلالو از نیکس نیز ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. نیکس در این مسابقه کارملو انتونی را به دلیل بیماری در ترکیب نداشت.

نتایج لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و نهم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۸۷ ۸۲ میلواکی باکز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۷ ۹۹ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
بروکلین نتز ۸۷ ۸۳ دیترویت پیستونز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۱۰ ۹۱ بوستون سلتیکس دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۲ ۱۰۷ فینیکس سانز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۲ ۸۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
نیویورک نیکس ۱۱۱ ۱۱۶ هیوستن راکتس دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۳ ۱۰۷ ایندیانا پیسرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    میلواکی امسال کاری از پیش نمیبره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *