بسکتبال ان بی ای؛ مدافع عنوان قهرمانی بدون شکست باقی ماند

بسکتبال ان بی ای؛ مدافع عنوان قهرمانی بدون شکست باقی ماند

مسابقات بسکتبال ان بی ای در نوزدهم نوامبر ۲۰۱۵ با ثبت سیزدهمین پیروزی متوالی گلدن استیت واریورز همراه بود.

تیم بسکتبال گلدن استیت واریورز با جبران عقب افتادگی ۲۳ امتیازی، بهترین بازگشت این فصل از رقابت های لیگ تا به اینجا را رقم زد و با غلبه بر لس آنجلس کلیپرز، همچنان بدون شکست باقی ماند. گلدن استیت امروز میهمان لس آنجلس کلیپرز بود و در پایانِ این مسابقه نفس گیر و تماشایی، با نتیجه‌ی ۱۲۴ بر ۱۱۷ حریف خود را مغلوب کرد تا سیزدهمین پیروزی متوالی خود را کسب کند. گلدن استیت در حالی در این مسابقه به پیروزی رسید که در اکثر دقایق بازی از حریف خود عقب بود.
استفن کری در این دیدار ۴۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. فشار دفاعی بازیکنان کلیپرز از جمله کریس پاول و آستین ریورز باعث شد کری در این مسابقه ۷ بار توپ را لو دهد. بازیکنان گلدن استیت در این بازی مجموعا ۱۹ ترن اور ثبت کردند.
بازیکنان گلدن استیت ۱۷ شوت از ۳۰ اقدام سه امتیازی (۵۶٫۷ درصد) خود در این بازی را وارد سبد کردند که ۶ شوت آن در ۷ دقیقه‌ی پایانی بازی به ثمر رسید.
کریس پاول از کلیپرز که دو بازی گذشته را به دلیل آسیب دیدگی کشاله ران راست از دست داده بود، در این بازی به ترکیب بازگشت و در مدت ۳۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه ای که در زمین بود، ۳۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای تیمش کسب کرد. جی.جی. ردک به دلیل مصدومیت از ناحیه پشت در این بازی غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تیم میامی هیت با برتری مقابل ساکرامنتو کینگز، هفتمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. هیت امروز میزبان کینگز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۰۹ حریف خود را مغلوب کند.
کریس باش از میامی در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. دوین وید با ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی دیگر بازیکن شاخص میامی بود.
دیمارکوس کازینس از کینگز به دلیل ضربه زدن به سر ال هارفورد از آتلانتا در بازی قبلی، از شرکت در این مسابقه محروم بود. رودی گی نیز در کوارتر سوم بازی از ناحیه شانه چپ آسیب دید و پس از ترک زمین به میدان بازنگشت. راژان راندو در این مسابقه ۱۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۱۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. ۱۸ پاس منجر به گل، بیشترین اسیستی است که این بازیکن در رقابت های این فصل به دست آورده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

کلیولند کولیرز با کمک لبران جیمز و کوین لاو، میلواکی باکز را از پیش رو برداشت. کلیولند امروز در کوئیکن لونز آرینا پذیرای باکز بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۱۰ حریف خود را شکست دهد.
جیمز در این دیدار ۹ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به اتمام رساند. کوین لاو نیز ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به ثبت رساند تا تیمش به دو باخت متوالی خود پایان دهد.
جیانیس انتدکومبو از میلواکی با کسب ۳۳ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را به دست آورد. این بازیکن ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۹ پاسخ

  1. پویان گفت:

    سلام خسته نباشید…
    این که هر روز هایلایت بازی ها رو زحمت میکشن میزارین عالیه,اگه میشه top10-top 5 روزانه هم کنارش بزارین واقعا ممنون میشم.

  2. mlbj گفت:

    عاغا یعنی چی اخه ؟؟
    چرا کلیپرز اینطور شد یهو؟؟
    خوشخال شدم هد بند گذاشت لبرون 🙂

  3. sina777 گفت:

    اقا پویان تاپ ۱۰ها هر روز هستند اما زود پاک میشن تو قسمت ویدیو های سایت ان بی ای قرار دارند

  4. sina777 گفت:

    بعید بدونم شیکاگو بتونه گلدن رو ببره

  5. sina777 گفت:

    البته اینم بگم شیکاگو باج به هبچ تیمی نمیده

  6. LAKER FOR LIFE گفت:

    به به اون آقایونی که میگفتن گلدن استیت تو خوابم نمیتونه تو استیپل سنتر کلیپرزو ببره و اگه پاول بازی کنه ۱۰۰% کلیپرز میبره کجان . دیدین که بازی کرد و ۳۵ امتیازم اورد ولی بازم باختن.

    • mlbj گفت:

      و اینک لیکرزی ها طرفدار گلدن استیت میشوند … !!
      🙂

      • LAKER FOR LIFE گفت:

        طرفدارای لبران دیگه نباید از تیم عوض کردن حرف بزنن چون اگه لبران تو هر ۳۰ تا تیم هم بازی کنه اونا ۳۰ بار تیمشونو عوض میکنن. ما هنوزم عاشق لیکرزیم و اینو از اسمم میفهمین که به جنگجو و جنگجوی طلایی و … تغییرش ندادم 😀
        ولی اگه قراره از تیم دیگه ای هم حمایت کنیم چه تیمی بهتر از واریرز که واقعا قشنگ بازی میکنه و حتی اگه روند برداش متوقف بشه و از نظر رکوردی بهترین تیم لیگ هم نباشه بازم از نظر جذابیت و زیبایی بازی از تمام ۲۹ تا تیم دیگه بهتره.

  7. alik گفت:

    چه بازگشتی داشت اصن فکر هم نمیکردم بتونه برگرده گلدن حتی یه بار تو ۳ دقیقه مونده ۱۰ تا عقب بود ولی ایگودالا با دوتا سه امتیازی پشت هم تیم رو نجات داد البته بعدشم کری کارو تموم کرد:)

  8. شهریار گفت:

    کری یه تنه جلوی اون همه ستاره کلیپرس وایساد البته نمیشه نقش اگودالا رو فراموش کرد

  9. علیرضا گفت:

    اوه اوه فردا شیکاگو و گلدن استیت.اکلاهما و نیویورک.ببین چی میشه

  10. علیرضا گفت:

    سونتی سیکسرز در شرق هم دقیقا وضعیت گلدن استیت رد داره ولی با باخت

  11. امیرعباس ارباب گفت:

    وای راژان روندو فقط ۱ ریباند دیگه میخواست تا تریپل دبل بعدیش

  12. جنگجو گفت:

    کاش فردا جای شیکاگو کلیولند میومد اراکل آرنا افتخار بزرگی برای لبران میشد واسه کری و جنگویان طلایی بعد بازی دست بزنه اینم میشد جزو رکوردای لبران..لبران برای بهترین تیم تاریخ دست زد

  13. number1 گفت:

    تو پلی اف جلوی این تیم گلدن استیت رو فقط همین کلیپرز و اسپرز می تونن بگیرن شاید اوکلاهما اگر مصدوم نده یه کارایی بتونه بکنه و تو شرق هم فقط کلیولند می تونه جلوشو بگیره بقیه تیم ها دارن وقت تلف می کنن این تیم واقعا فوق العاده هست امیدوارم فردا روز خوب رز باشه تا عین پارسال گلدن رو تو زمین خودش ببریم هاینریک هم برگشته شاید بتونیم با دفاعی که باتلر قراره از کری کنه این تیم رو جلوشو بگیریم به امید پیروزی شیکاگو

    • جنگجو گفت:

      احترام بسیار زیادی برای بولز قائلم بروکس که نیست رز هم ممکنه نباشه. باتلر قراره کری رو دفاع کنه ولی گلدن استیت فقط کری نیست بازی های بوده که کری خوب بازی نکرده ولی واری یرز برده. اتوان مور و تونی اسنل و گیبسون هم تو دفاع خیلی خوب و مفیدن. اما بولز شاید تو فاز حمله به مشکل ممکنه بخوره فکر نکنم فردا بالای ۱۰۰ امتیاز شیکاگو بگیره ولی ….
      به امید پیروزی شیکاگو در منطقه مرکزی( به خصوص بردهای مقتدارنه در مقابل تیم کلیولند) و قدرت نمایی بیش از پیش این تیم که به حق بهترین تیم منطقه مرکزی و یک تیم با اصالت و بزرگه و به امید رسیدن به فینال برای هواداری خوب و فهمیده و باتعصب بولز . اگر تیمی جز واری یرز از غرب و بولز از شرق بیاد فینال خیلی خوشحال میشم بولز قهرمان شه.

      • Irving گفت:

        شما تیم اولت یه زمانی همین بولز بود. البته مشکلی نیس که ملت میان و طرفدار قویترین تیما میشن. همین کلیولند از وقتی قوی شد کلیا طرفدارش شدن. حالا اینا بماند.
        ولی شما نمیشه تو نظراتون راجع به تیم خودتون صحبت کنین؟ هرچی میشه میای یه تیکه به کلیولند میندازی که چی؟ دست زدن واسه بهترین تیم تاریخو از کجات دراوردی آخه؟ اونم لبران :))))
        به هر حال واریورز تیم قابل احترامیه و دمش گرم که نونست این بازیو ببره.
        بازم تکرار میکنم. تو فینال تو همسن قسمت نظرات میبینمتون آفتابگردونا 🙂

  14. Irving گفت:

    شایعات میگن کایری قبل ژانویه میاد ولی اون چیزی که مهمه اینه که با آمادگی کامل بیاد.
    خود کایری گفته کاری به شایعات ندارم و فقط به آماده شدن فکر میکنم. در حال حاضرم تو تمرینای آمادگیش مشکلی نداره و محدودیتی تو تمرینا نداره.
    کایری بیا تا منم زبونم باز شه :دی

  15. Timmy گفت:

    لامصب گلدن استیت عجب تیمی شده! خیلی مشتاق بازی اسپرز با گلدن استیت یا کلیولند یا هاوکس هستم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *