پیروزی تیم بسکتبال ایران برابر فیلیپین در بازی های آسیایی اینچئون

پیروزی تیم بسکتبال ایران برابر فیلیپین در بازی های آسیایی اینچئون

تیم بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی اینچئون، برابر تیم فیلیپین به پیروزی رسید.
تیم های بسکتبال ایران و فیلیپین که پیش از این صعود خود به مرحله‌ی یک چهارم نهایی بازی های آسیایی را قطعی کرده بودند، امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۶۸ بر ۶۳ ایران پایان یافت. بازیکنان ایران در کوارتر نخست این بازی تیم برتر میدان بودند و با نتیجه‌ی ۲۹ بر ۱۷ به برتری رسیدند. فیلیپین در کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۱۷ بر ۷ و ۱۹ بر ۱۴ به برتری رسید تا در پایان کوارتر سوم با اختلاف ۳ امتیاز پیش باشد. تیم کشورمان در کوارتر چهارم این بازی با نتیجه‌ی ۱۸ بر ۱۰ به برتری رسید تا این مسابقه را به سود خود خاتمه دهد. حامد حدادی با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات، به تیم کشورمان برای کسب این پیروزی کمک کرد. صمد نیکخواه بهرامی نیز با ۲۱ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ایران بود؛ گرچه ۶ بار نیز توپ را لو داد.
بازیکنان فیلیپین در ثانیه های پایانی کوارتر چهارم و در حالی که نتیجه ۶۶ بر ۶۳ به سود ایران بود، فرصت داشتند تا با به ثمر رساندن یک سه امتیازی نتیجه را به تساوی بکشانند. دفاع خوب بازیکنان ایران موجب شد تا توپ در ثانیه های پایانی به سنتر این تیم، مارکوس دوتیت برسد و این بازیکن نیز نتوانست سه امتیازی خود را وارد سبد کند.
تیم بسکتبال ایران با کسب این پیروزی، در رده‌ی نخست گروه E قرار گرفت.
در یکی دیگر از مسابقات امروز، چین با نتیجه‌ی نزدیک ۵۹ بر ۵۸ چین تایپه را از پیش رو برداشت و با صدرنشینی در گروه C، یکی از حریفان تیم کشورمان در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لقب گرفت.
نتایج مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

ایران

۶۳-۶۸

فیلیپین

چین

۵۸-۵۹

چین تایپه

کره جنوبی

۶۹-۹۸

اردن

ژاپن

۷۲-۷۱

قطر

 با پایان مرحله‌ی مقدماتی رقابت ها، تیم های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شدند. جداول مرحله‌ی یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

گروه G

گروه H

چین

قزاقستان

مغولستان

کره جنوبی

ایران

فیلیپین

ژاپن

قطر

در مرحله‌ی یک چهارم نهایی هر تیم مقابل هم گروه های خود قرار می گیرد و در پایان، ۲ تیم برتر هر گروه راهی نیمه نهایی می شوند. برنامه‌ی مرحله‌ی یک چهارم نهایی بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون را در زیر مشاهده می کنید. (ساعت ها به وقت ایران نوشته شده اند.)

تاریخ و زمان

۸:۳۰

۹:۴۵

۱۳

۱۴:۱۵

۴ مهر (۲۶ سپتامبر)

چین – مغولستان

——-

ایران – ژاپن

——-

قزاقستان – کره جنوبی

——-

فیلیپین – قطر

——-

۵ مهر (۲۷ سپتامبر)

مغولستان – ایران

——-

ژاپن – چین

——-

کره جنوبی – فیلیپین

——-

قطر – قزاقستان

——-

۶ مهر (۲۸ سپتامبر)

——-

ایران – چین

——-

مغولستان – ژاپن

——-

فیلیپین – قزاقستان

——-

کره جنوبی – قطر

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *