پیروزی تیم بسکتبال ایران مقابل چین در بازی های آسیایی اینچئون

پیروزی تیم بسکتبال ایران مقابل چین در بازی های آسیایی اینچئون

تیم بسکتبال ایران در آخرین مسابقه‌ی خود در مرحله‌ی یک چهارم نهایی بازی های آسیایی اینچئون، مقابل تیم چین به پیروزی رسید.

امروز و در گروه G رقابت ها تیم های ایران و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۷۵ بر ۶۷ تیم کشورمان خاتمه یافت. تیم ایران در کوارتر نخست این بازی با نتیجه‌ی ۲۲ بر ۱۳ به برتری رسید. در کوارتر دوم بازیکنان ذخیره‌ی ایران بیشتر به کار گرفته شدند و تلاش های دو تیم منجبر به ثبت نتیجه‌ی ۱۳ بر ۱۳ شد. کوارتر سوم با برتری ۲۱ بر ۱۸ ایران پایان یافت. چینی ها در کوارتر چهارم با نتیجه‌ی ۲۳ بر ۱۹ مقابل تیم کشورمان به برتری رسیدند اما نتوانستند اختلاف ایجاد شده در سه کوارتر قبلی را جبران کنند.
امتیازات تیم بسکتبال ایران در این دیدار بین بازیکنان مختلف تقسیم شد؛ به طوری که پنج بازیکن کشورمان توانستند امتیازات خود را دو رقمی کنند. اوشین ساهاکیان با کسب ۱۲ امتیاز، ۹ ریباند و ۱ پاس منجر به گل، از بازیکنان خوب تیم ما در این دیدار بود. آرمان زنگنه نیز در مدت ۱۵ دقیقه حضورش در این مسابقه ۱۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۱ پاس منجر به گل کسب کرد. این بازیکن پست ۴ تیم ایران، هر سه اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد.
تیم بسکتبال ایران با کسب این پیروزی به عنوان تیم نخست گروه G، راهی مرحله‌ی نیمه نهایی شد.

در یکی دیگر از مسابقات امروز تیم های فیلیپین و قزاقستان برابر هم قرار گرفتند. فیلیپینی ها گرچه در این دیدار با نتیجه‌ی ۶۷ بر ۶۵، حریف خود را مغلوب کردند، اما شانس اندک خود برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر را از دست دادند. آنها برای امیدوار ماندن به صعود به برد با اختلاف امتیاز بالا نیاز داشتند.
نتایج مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی اینچئون در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

ایران

۶۷-۷۵

چین

فیلیپین

۶۵-۶۷

قزاقستان

مغولستان

۹۶-۷۰

ژاپن

کره جنوبی

۵۸-۶۵

قطر

 با پایان مرحله‌ی یک چهارم نهایی، تیم های راه یافته به نیمه نهایی مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی مشخص شدند. مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت ها طبق برنامه زیر برگزار خواهد شد. (ساعت به وقت ایران نوشته شده است.)

تاریخ و ساعت

۱۴:۱۵

۹ مهر (یکم اکتبر)

ایران – قزاقستان

ژاپن – کره جنوبی

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. مهدی گفت:

    واقعا دمشون گرم خسته نباشند.

  2. mo3 گفت:

    میگم اونی که تو عکس حامدو دفاع میکنی کیه و صدش چنده

  3. mo3 گفت:

    قدش چنده

  4. هیچکس تو آسیا صمد و حامد نمیشن.
    ایشالا که مدال طلامون قطعیه فقط آدمین عزیز حواست به ان بی ای ام باشه چیزی از قلم نندازی دمت گرم داداش.

  5. همین الان بازی کره با قطرو شبکه BEIN SPORT داشت پخش میکرد که کره ۶۵ و قطر ۵۸ برد نیمه اول قطر برده بود ولی کره ایا نیمه دوم زیر حلقه عالی کار کردن مخصوصا تو بلاک

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *