نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا در ۲۲ آگست ۲۰۱۴

علی نصیری رینه

مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا در ۲۲ آگست ۲۰۱۴، با پیروزی تیم بسکتبال جوانان ایران برابر هنگ کنگ همراه بود.
تیم بسکتبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله‌ی دوم گروهی رقابت ها، امروز مقابل هنگ کنگ قرار گرفت و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۴۲ حریف را شکست دهد. مهیار مهر، عبدالصمد سرودی، نوید رضایی فر، محمد یوسف وند و محمدرضا رضایی، بازیکنان شروع کننده‌ی ایران در این بازی بودند، اما سرمربی کشورمان در ادامه از بقیه‌ی بازیکنان نیز در ترکیب استفاده کرد تا دقایق این بازی بین هر ۱۲ نفر حاضر در ترکیب تیم تقسیم شود.
تیم ایران کوارتر های اول تا چهارم این مسابقه را به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۱۰، ۳۱ بر ۱۱، ۳۳ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۷ به سود خود خاتمه داد.
محمد یوسف وند با کسب ۱۸ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ایران در این مسابقه بود. این بازیکن ۷ ریباند (۴ ریباند حمله) و ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. نوید رضایی فر نیز با تاثیر گذاری +۱۹، موثرترین بازیکن کشورمان در این مسابقه بود. (آمار بازی)
نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا در ۲۲ آگست ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

چین تایپه

۶۵-۹۴

کویت

ژاپن

۸۰-۸۱

قزاقستان

هنگ کنگ

۱۰۷-۴۲

ایران

اردن

 ۹۷-۵۵

چین

فیلیپین

 ۷۹-۸۲

قطر

کره جنوبی

 ۶۱-۱۰۷

مالزی

تیم بسکتبال جوانان ایران، در ادامه‌ی این رقابت ها فردا به مصاف ژاپن می رود. برای مشاهده‌ی برنامه مسابقات بسکتبال جوانان آسیا اینجا کلیک کنید.

منبع عکس

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    برای بازی ایران – لیتوانیا

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *