نتایج بسکتبال قهرمانی اروپا در هشتم سپتامبر ۲۰۱۵

نتایج بسکتبال قهرمانی اروپا در هشتم سپتامبر 2015

مسابقات بسکتبال قهرمانی اروپا در هشتم سپتامبر ۲۰۱۵ وارد چهارمین روز خود شد.

تیم بسکتبال اسلونی با غلبه بر هلند، دومین پیروزی خود در مسابقات یوروبسکت ۲۰۱۵ را ثبت کرد. امروز و در گروه C رقابت ها، این دو تیم برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۸۱ بر ۷۴ اسلونی پایان یافت. زران دراگیچ از اسلونی در غیاب برادرش گران که در این مسابقات شرکت نکرده است، درخشان ظاهر شد و ۱۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کسب ۵ امتیاز توسط این بازیکن در ۱ دقیقه‌ی پایانی بازی، به پیروزی اسلونی در این مسابقه کمک کرد.

تلاش های تیم آلمان برای جبران اختلاف امتیازی که در کوارتر نخست مقابل ترکیه ایجاد شده بود، بی نتیجه بود و این تیم دومین شکست خود در یوروبسکت ۲۰۱۵ را در خانه تجربه کرد. تیم بسکتبال آلمان در این دیدار با نتیجه‌ی ۷۵ بر ۸۰ مغلوب حریف خود شد. تیم آلمان کوارتر نخست این دیدار را با نتیجه‌ی ۱۱ بر ۳۱ به حریف واگذار کرد و با وجود برتری در کوارترهای دوم و چهارم نتوانست نتیجه را بازگرداند. جدی عثمان از ترکیه با کسب ۱۷ امتیاز، یکی از ۵ بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کرد. این بازیکن ۵ ریباند و ۱ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.

ایتالیا با هنرنمایی مارکو بلینلی و دنیلو گالیناری، اسپانیا را به زانو در آورد. در این دیدار از گروه b رقابت ها، ایتالیا با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۸ اسپانیا را شکست داد. گالیناری در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. مارکو بلینلی نیز ۷ شوت از ۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به اتمام رساند. سه امتیازی های کلیدی این بازیکن در دقایق حساس بازی، یکی از دلایل پیروزی تیمش در این دیدار بود.

نتایج بسکتبال قهرمانی اروپا در هشتم سپتامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

صربستان ۹۳ ۶۴ ایسلند هایلایت ها
اسلونی ۸۱ ۷۴ هلند هایلایت ها
آلمان ۷۵ ۸۰ ترکیه هایلایت ها
گرجستان ۶۸ ۷۹ یونان هایلایت ها
اسپانیا ۹۸ ۱۰۵ ایتالیا هایلایت ها
کرواسی ۷۳ ۵۵ مقدونیه هایلایت ها

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. Mohammadreza گفت:

    خدایی بلینلی فوق العاده ۳ میزنه

  2. Mohammadreza گفت:

    ممنون از ادمین بخاطر زحماتش?

  3. alireza13 گفت:

    با سلام و تشکر از ادمین بابت زحمات
    متاسفانه بازیهای فینال nba رو ۲ تاشو دانلود کردم هردو مشکل داشتن
    یکی گیر داشت هنگام پخش دیگری هم ۴ قسمت بود که ۲ قسمتش اجرا نشد !!
    بعد خواهشم این هست لینک دانلود بازی های خوب یورو رو قرار بدید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *