نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در ۲۳ آگست ۲۰۱۴

نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در 23 آگست 2014

عبدالصمد سرودی

در ادامه‌ی مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، تیم ایران امروز، ۲۳ آگست ۲۰۱۴، به مصاف ژاپن رفت و توانست این تیم را مغلوب کند.
بازیکنان کشورمان در این مسابقه با نتیجه‌ی ۷۲ بر ۶۵ ژاپن را شکست دادند تا چهارمین پیروزی متوالی خود در این رقابت ها را کسب کنند. تیم ایران برای شکست حریف در این بازی، برخلاف مسابقات روزهای گذشته کار چندان آسانی نداشت. کوارتر نخست این بازی با نتیجه‌ی ۲۱ بر ۹ به سود ایران خاتمه یافت. ژاپن در کوارتر دوم تیم برتر بود و توانست این کوارتر را با نتیجه‌ی ۲۳ بر ۱۶ به سود خود پایان دهد. کوارتر سوم با نتیجه‌ی ۱۹ بر ۱۶ به سود ایران پایان یافت. ژاپنی ها در لحظاتی از کوارتر چهارم توانستند اختلاف را به ۲ امتیاز کاهش دهند اما تیم کشورمان در نهایت پیروز از این مسابقه خارج شد.
محمد یوسف وند و عبدلصمد سرودی، شاخص ترین بازیکنان ایران در این مسابقه بودند و بیش از نیمی از امتیازات ایران را کسب کردند. یوسف وند در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. سرودی نیز ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به ثبت رساند. (آمار بازی)
نتایج مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در ۲۳ آگست ۲۰۱۴ را در زیر می بینید. (سه بازی آخر هنوز برگزار نشده اند.)

کویت

۷۸-۷۰

هنگ کنگ

قزاقستان

۷۳-۶۰

چین تایپه

ایران

۶۵-۷۲

ژاپن

مالزی

 ۵۷-۶۴

اردن

قطر

 ۱۰۲-۴۹

کره جنوبی

چین

 ۴۹-۹۱

فیلیپین

تیم بسکتبال جوانان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله‌ی گروهی، فردا به مصاف چین تایپه می رود. هر یک از دو تیم که بتواند در بازی فردا پیروز شود، صدرنشینی گروه F را به دست خواهد آورد. برای مشاهده‌ی برنامه‌ی بازی ها، اینجا کلیک کنید.

منبع عکس

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    جالبه که تو هر بازی بازیکن شاخص تغییر می کنه
    این تیم به نظر تیم آینده داری می رسه.

    • admin گفت:

      یه نکته‌ی امیدوار کننده در مورد این تیم اینه که همه‌ی بازیکناش قدی بلندتر از ۱۸۷ سانتیمتر دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *