نتایج رقابت های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در ۲۴ آگست ۲۰۱۴

مهیار مهر

مهیار مهر

بیست و سومین دوره‌ی رقابت های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا، امروز در شهر دوحه‌ی قطر پیگیری شد.
در یکی از مسابقات امروز، تیم بسکتبال جوانان ایران، در آخرین بازی خود در مرحله‌ی گروهی برابر چین تایپه قرار گرفت و توانست حریف خود را با نتیجه‌ی ۷۴ بر ۴۱ از پیش رو بردارد. تیم ایران کوارتر های اول تا سوم این مسابقه را به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۱۰، ۲۱ بر ۱۰ و ۲۲ بر ۸ به سود خود خاتمه داد. کوارتر چهارم مسابقه نیز با نتیجه‌ی ۱۳ بر ۱۳ پایان یافت.
چهار بازیکن کشورمان در این مسابقه ۱۰ امتیاز یا بیشتر کسب کردند. محمد یوسف وند در مدت ۱۸ دقیقه حضورش در میدان، ۱۱ امتیاز و ۱۴ ریباند به دست آورد و دابل دابل کرد. این بازیکن ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد و با تاثیر گذاری +۲۴، موثرترین بازیکن بازی بود. (آمار بازی)
نتایج رقابت های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در ۲۴ آگست ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

هنگ کنگ

۸۴-۵۱

قزاقستان

ژاپن

۵۵-۸۶

کویت

چین تایپه

۷۴-۴۱

ایران

کره جنوبی

 ۸۱-۵۴

چین

اردن

 ۶۶-۴۸

قطر

فیلیپین

 ۶۹-۷۲

مالزی

تیم بسکتبال جوانان ایران با کسب این پیروزی در رده‌ی نخست گروه F قرار گرفت و در مرحله‌ی یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم چهارم گروه E، مالزی برود. طبق برنامه‌ی اعلام شده از سوی فیبا آسیا، تیم ها فردا استراحت می کنند و مرحله‌ی یک چهارم نهایی روز ۲۶ آگست (۴ شهریور) برگزار خواهد شد. برنامه‌ی مرحله‌ یک چهارم نهایی بسکتبال جوانان آسیا ۲۰۱۴ را در زیر می بینید. (زمان ها به وقت ایران نوشته شده اند.)

زمان

۱۴:۳۰

۱۶:۳۰

۱۸:۳۰

۲۰:۳۰

مسابقه

کره جنوبی-ژاپن

چین-قزاقستان

چین تایپه-فیلیپین

ایران-مالزی

منبع عکس

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *