بسکتبال نویس در تلگرام و شبکه های اجتماعی

بسکتبال نویس در تلگرام و شبکه های اجتماعی

در ایران به دلیل محدودیت هایی که برای دسترسی به برخی شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان ایجاد شده است، برخی از سرویس های در دسترس دیگر، کاربردی جز کاربرد اصلی خود پیدا کرده اند. یکی از دلایل محبوببیت پیام رسان تلگرام که این روزها به یک پلتفرم خبر رسانی و انتشار مطلب برای ایرانیان تبدیل شده، همین مورد است.
با توجه به محبوبیت و همه گیر شدن تلگرام، وبلاگ بسکتبال نویس کانال خود در این نرم افزار را فعال کرده است. در کانال تلگرام بسکتبال نویس، علاوه بر لینک مطالب منتشر شده در وبلاگ، اخبار و مطالبی که امکان پرداختن به آنها در وبلاگ وجود ندارد (به دلیل کمبود وقت و …)، منتشر خواهد شد.
بسکتبال نویس علاوه بر تلگرام، در شبکه های اجتماعی نیز فعال است. اگر تمایل دارید اخبار را به صورت لحظه ای و آنی دنبال کنید، می توانید توییتر بسکتبال نویس را دنبال کنید.
همچنین می توانید بسکتبال نویس را در اینستاگرام و فیسبوک نیز پیگیری کنید.
برخی از مطالب منتشر شده در تلگرام و شبکه های اجتماعی بسکتبال نویس، مختص همان شبکه هستند و در سایر شبکه های بسکتبال نویس منتشر نمی شوند.
لینک دنبال کردن بسکتبال نویس در تلگرام و شبکه های اجتماعی در زیر قرار داده شده است.

کانال تلگرام بسکتبال نویس

توییتر بسکتبال نویس

اینستاگرام بسکتبال نویس

فیسبوک بسکتبال نویس

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.