تیم بسکتبال ویلانوا وایلدکتز پس از ۳۰ سال قهرمان تورنمنت NCAA شد [به‌روز رسانی]

تیم بسکتبال ویلانوا وایلدکتز پس از 30 سال قهرمان تورنمنت NCAA شد

تیم بسکتبال ویلانوا وایلدکتز با غلبه بر تیم نورث کرولاینا تار هیلز در فینال مسابقات بسکتبال دانشگاه های امریکا، پس از ۳۰ سال قهرمان تورنمنت NCAA شد.
دو تیم امروز در حضور ۷۴۳۴۰ تماشاچی حاضر در ورزشگاه NGR شهر هیوستن برابر هم قرار گرفتند. ویلانوا که در مراحل قبل تورنمنت، تیم های قدرتمندی همچون اکلاهما و کنزاس را شکست داده بود، در این مسابقه‌ی نزدیک با نتیجه‌ی ۷۷ بر ۷۴ کرولاینای شمالی را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
این بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه‌ی ۷۴ بر ۷۱ به سود ویلانوا دنبال می شد. مارکوس پیج از کرولاینا در ۴٫۷ ثانیه مانده به پایان با سه امتیازی دابل کلاچ خود، نتیجه‌ی بازی را ۷۴ بر ۷۴ مساوی کرد. دو تیم پس از وقت استراحتی که ویلانوا درخواست کرد به زمین بازگشتند و کریس جنکینز در ۱ ثانیه مانده به پایان بازی، شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و قهرمانی تیمش را رقم زد. فیل بوث از ویلانوا در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. پیج نیز کار خود را با کسب ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای کرولاینا به اتمام رساند.
این دومین قهرمانی تیم بسکتبال مردان دانشگاه ویلانوا در لیگ دانشگاه های امریکاست. این دانشگاه اولین بار در سال ۱۹۸۵ قهرمان NCAA شده بود.
هایلایت های این مسابقه را در زیر تماشا کنید. (دانلود)

برای دانلود این بازی می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

مسابقه زبان ریپ کننده ویدئو صدا حجم لینک دانلود
۴upld Media fire
فینال ۲۰۱۶ تورنمنت NCAA انگلیسی Jaguar777 MKV,H.264, 3000 Kbps, 29.970 fps AAC, 128 Kbps, 44.1 KHz, 2 channels ۲٫۵۱ گیگ دانلود دانلود
فینال ۲۰۱۶ تورنمنت NCAA انگلیسی HFM MP4, H.264, 4400 Kbps, 29.970 fps AAC, 64 Kbps, 48 KHz, 2 channels ۳٫۴۸ گیگ دانلود دانلود
فینال ۲۰۱۶ تورنمنت NCAA انگلیسی Jaguar777 MP4,H.264, 1300 Kbps, 29.970 fps AAC, 128 Kbps, 44.1 KHz, 2 channels ۱٫۱ گیگ دانلود دانلود

 

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.