آیزیاه تامس و لامارکوس آلدریج بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

آیزیاه تامس و لامارکوس آلدریج بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس و لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو اسپرز، بهترین بازیکنان هفته ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو بسکتبالیست برای بازی هایی که از یکم تا هفتم فوریه انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.

آیزیاه تامس بوستون سلتیکس را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در بازی های این هفته رهبری کرد که پیروزی برابر صدرنشین کنفرانس شرق، کلیولند کولیرز، از جمله بردهای این تیم در این هفته بود. این بازیکن میانگین ۲۰٫۳ امتیاز (رتبه ۱۲ شرق)، ۷ پاس منجر به گل ( رتبه ۴ مشترک شرق) و ۴٫۵ ریباند را در این هفته از مسابقات ثبت کرد. تامس در روز هفتم فوریه ۲۲ امتیاز، ۹ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد و تنها یک بار توپ را لو داد تا بوستون با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۱۹ ساکرامنتو کینگز را مغلوب کند و نهمین پیروزی اش در ۱۰ مسابقه را به دست آورد. تامس که برای نخستین بار برای حضور در مسابقه آل استار NBA انتخاب شده است، در شصت و پنجمین بازی آل استار که روز بکشنبه، ۱۴ فوریه در ایر کانادا سنتر شهر تورنتو برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

لامارکوس آلدریج که او نیز برای شرکت در مسابقه All-Star انتخاب شده است، به اسپرز کمک کرد تا این هفته از مسابقات را با رکورد ۴ برد و ۰ باخت به اتمام برساند. او میانگین ۲۶ امتیاز (رتبه ۷ مشترک لیگ)، ۷٫۳ ریباند و ۲٫۵ بلاک شات (رتبه ۴ مشترک غرب)، را در این هفته کسب کرد. آلدریج ۵۹٫۷ درصد از مجموع شوت ها و ۹۰٫۹ درصد از پرتاب هاب پنالتی خود را وارد سبد کرد. این بازیکن در سه بازی هفته حداقل ۲۶ امتیاز کسب کرد. فروارد سن آنتونیو در پیروزی ۱۱۰ بر ۹۷ تیمش مقابل نیو اورلینز پلیکانز در سوم فوریه، با کسب ۳۶ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در این فصل را به ثبت رساند. او در آن دیدار ۶ ریباند و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد.

جف تیگ از آتلانتا هاوکس، ماروین ویلیامز از شارلوت هورنتز، استفن کری از گلدن استیت واریورز، دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، کوبی برایانت از لس آنجلس لیکرز، دمار دروزن از تورنتو رپتورز و گوردون هیوارد از یوتا جاز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته ان بی ای در کنفرانس شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *